Menar att du är en pangbrud!
(hoppa mig med)
...du har väl inte sett mig ens? (eller har du sett via en viss gemensam person?)
PMR: ...du har väl inte sett mig ens? (eller har du sett via en viss gemensam person?)
Anmäl
Vi har setts på um-träff gemensam person?
Vi har setts på um-träff
gemensam person?
fast vi har aldrig hälsat och det var 2009 hehe. Fast kan ha varit någon mer träff efter det..
Aaa, kan ta det andra i PM hehe..
OnT: Favoritställning?
PMR:
fast vi har aldrig hälsat och det var 2009 hehe. Fast kan ha varit någon mer träff efter det..Aaa, kan ta det andra i PM hehe..
Nej.... Jag minns när Sagitta kom förbi en träff i Uppsala, då var både du och jag där och det var nog 2011 eller senast 2012
OnT: Missionären.
Hur många har du haft sex med?
PMR: fast vi har aldrig hälsat och det var 2009 hehe. Fast kan ha varit någon mer träff efter det..Aaa, kan ta det andra i PM hehe..
Ah jag vet, var väldigt onykter vill jag minnas 🙁 (fast det var nog roligt haha)
Oh please do
Zymba:
Nej.... Jag minns när Sagitta kom förbi en träff i Uppsala, då var både du och jag där och det var nog 2011 eller senast 2012OnT: Missionären.
Hur många har du haft sex med?
Ok, fast då vågade jag nog aldrig hälsa. Skulle nog minnas om jag hälsat.. ...kanske var väldigt berusad
Fan, brukar ALLTID minnas folk. Har iofs fått en del svåra minnesluckor det senaste året..
(hoppa mig igen) mvh går en massa off topic idag
Zymba: Hur många har du haft sex med?
8...eller 10.
Vid vilket antal ligg drar du ''jag har legat med för många''-gränsen?
Ingen gräns. Låter som det är stressframkallande att ha en sån gräns, jag undviker stress.
Gillar du att ha fyllesex?
ja, om man är lagom full, men föredrar ändå nyktert sex.
Var gillar du att bli berörd (förutom könsorganet då)?
Axlar utav någon anledning
Fortsätt På samma
Nacken, svanken, höfterna, låren, rumpan.
Vad gör du helst efter sex?
Myser en stund och sen sover
Hur är du som person i sängen?
maryliato :
Myser en stund och sen soverHur är du som person i sängen?
Typ.. HULK SMASH! ARRRGHH! GRRRR!
Föredrar du dina handbojer med eller utan rosa fluff?