Nej.
Är du kräsen i val av partner?
nej
gör du verkligen ett aktivt val av partner när du ligger? gör du det inte bara mest för att man ska det o det händer liksom?
Uh vilken fråga..... nu måste jag ju tänka till. Ja det gör jag. Eller nej. Jo. Men jo. Tänkr på mitt första hångel och då valde jag ju inte utan var mer eh uh ok. Men nu är jag så mån om mitt mående att jag måste vara kräsen.
vilken kändis vill du se naken? Och sedan ligga med då. Efter att du inspekterat the badi
Alltid Jason momoa han är min sidehoe
Har du fantiserat om att ha sex med någon viss umare? Namn behöver ej nämnas
Kan ha hänt att man har drömt om någon
Har du haft trekant?
Nej
Skulle du helst bli tvingad ha sex 3 ggr per dag eller aldrig ha sex?
Aldrig ha sex. Vill inte utsättas för våldtäkt någonsin igen : ) Skulle man föredra att torteras tre gr per dag, så mår man minst sagt inte bra.
är sexleksaker hiss eller diss under sex med annan person?
Svar: hiss, kul att variera
Yepp
Det är för mig en hiss nästa fråga är : skulle du kunna ha sex när din partners förälder/föräldrar är i närheten?
Har gjort flera gånger med olika personer så ja
Samma fråga fast när DINA föräldrar är i närheten?
Verkar inte som någon ville svara på den där xD så jag tar o svarar igen! Mitt svar är: ja inga problem! Sålänge dem inte står typ sidan om o glor xD Nästa fråga: haft sex i/på/mot ett fordon någongång? O vad va det för fordon?
Ja I en bil (Volvo 940). Eller beror på vad du menar med sex duger oralsex så ja.
är oralsex sex?
Ja. Annars får det banne mig inte heta oralSEX längre :((((
vad är det äckligaste du har sett inom porr?
något med bajs tror jag:/ eller något extremt kvinnoförnedrande
suga någons kuk med flens 1 gång i månaden eller aldrig mer få bli tillfredsställd av en annan människa?