Notifications
Clear all

Sexfrågelek

latest comments

Det senare. Kan alltid tillfredsställa mig sj framför hen och vice versa.

samma

ReplyQuote
Topic starter

Det senare. Flens är ju fan äckligt. EWWWW.

Slicka någons blodiga mensfitta en gång i månaden eller aldrig mer få bli tillfredsställd av en annan människa?

ReplyQuote

det första. har hänt ett par gånger att man ba jaha.. märker ju nu att det var ett tag sen du duschade Rodnar snuSKIGT men true story. var ej allt för farligt

skulle du göra någon form av könskorrigering om det erbjöds?

ReplyQuote

Nej.

Vad tycker du om wetsex?

ReplyQuote

Kissande? Nä usch. Kan ju iof komma ngn kissblandad vätska hos tjejer ibland men det är ju ej samma sak.

dogging? Googla

ReplyQuote

Nej vill inte att andra ska se på när jag har sex.

Vad tycker diu om ageplay/DDLG/ABDL och dylikt?

ReplyQuote

Hej Saaraduvet99! Prata i lugn och ro med din kille att i alla tider har det funnits konflikter mellan olika riktningar inom samma religion. Kom ihåg att det är vi människor som skapar konflikter och inte Gud om du nu tror på Gud. Om man vill se problem då ser man problem. Ser man bara det goda då ser  man det goda. Finns jätte många muslimska par som har gift sig där kvinnan tillhör den ena riktningen och  mannen den andra där de har skaffat barn och lever jätte lyckliga tillsammans. Säg till din kille vi är muslimer that´s it låt oss inte gräla om om olikheter. Men som sagt det är ni två som får avgöra eftersom det är era liv det handlar om. Jag skulle rekommendera er att vända er till ngn kunnig Imam eller muslimsk teolog som har erfarnheter av par som tillhör olika riktningar och hjälpt dem i sin tro och i deras relation. Vill ni ha tips så kan jag rekommendera er några kunniga som ni kan vända er till. Ta hand om er och var rädda om er. / "Sudden 

ReplyQuote

Sudhagar Raghupathy: "Sudden

Fel tråd.

ReplyQuote

Can be fun men är lite gammal för daddies nu mer 😉 

när hade du sex senast?

ReplyQuote
Ice
 Ice

Inatt för 20 timmar sen.

Har du haft sex utomhus?

ReplyQuote
Topic starter

Har du haft sex utomhus?

Nope

Har du haft se med hörlurar på?

ReplyQuote

nix

har du legat med fler än 1 person inom samma dygn?

ReplyQuote

019linnea:
nix

har du legat med fler än 1 person inom samma dygn?

nope

kan du tänka dig att ha gangbang?

ReplyQuote
durga

nej, det hade mitt arma flickhjärta aldrig kunnat tåla.

vilken oundviklig aspekt av sex tycker du minst om?

ReplyQuote

när det tar slut 🙁 skoja vet ej

vilka är dina konstigaste tankar du haft när du sexat?

ReplyQuote
latest comments