Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments

Zsasz

Det låter som en "Gillar du pizza eller hatar du homosexuella"-fråga (ie. kan inte svara bara "Ja" då det låter som att man måste hålla med om båda). Jag har råkat gå in i ett rum där min morsa hade sex, men har aldrig fantiserat om hur någon av mina syskon har sex med sin partner.

Hur reagerar du om ditt husdjur börjar stå och stirra på dig när du har sex/onanerar?


   
SvaraCitera

Inga av familjens husdjur får vara i mitt rum så det händer mkt sällan och händer det att katten är inne i mitt rum ändå brukar den oftast tro att jag vill leka så då äre bara att avsluta allting utan slut.

Bästa sexet? Om du inte haft sex: När tror du att du kommer förlora oskulden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag har inte haft sex, möjligtvis detta året då en trevlig tjej jag inte visste existerade har visat stort intresse för mig.

*EDIT* Lol glömde ställa fråga till nästa :/

Porr eller fantasi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantasin har inga gränser så.

Hårt sex? 


   
SvaraCitera

Vadå hårt sex? Vafan är mjukt sex? Att ha halv stånd eller? Menar du typ hardcore/vanilla? Så yes varför inte?

stänga av dina sinnen som är öron/ögon/ och mun (vet de inte ett sinne men ni fattar vafan) med så där blindfold osv


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Nej, det är inget för mig.

Har du haft sex med någon med samma kön?


   
SvaraCitera

Nej

har du sagt någon annans namn när du haft sex?


   
SvaraCitera

Nope

slickat någonstans på kroppen som inte va könsorgans arean eller runt munnen på personen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yes 

Vilken känd person skulle du vilja ha sex med? 


   
SvaraCitera
Zsasz

Man kan bara välja en?, Om så, extremt svårt, finns inte många personer även generellt sett som jag inte skulle vilja ha sex med, men har alltid haft en sak för Joey Lauren Adams, något med en raspig röst gör det för mig, samma sak med Jennifer Tilly för den delen.

Har du problem med att ha sex under någons eller din egen mens (förutsatt att det inte finns smärta eller fysiskt obehag för tillfället om du är tjej)?


   
SvaraCitera

Kan inte svara på det, då jag är ihop med en kille, och jag är kille. Notera: e bi, innan ni hatar.

Var föredrar du ha sex? (T.ex skog etc...)


   
SvaraCitera

Hemma i sängen med en stor värmefilt.

Har du någonsin haft sex med en kille/tjej efter en lektion av Sex- och samlevnad i skolan?


   
SvaraCitera

NePp.

slicka armhålor,fötter, eller anus?


   
SvaraCitera
Zsasz

Armhålor och fötter?, Nej. Anus?, Så länge det är rent, är I området ändå.

Föredrar du hårigt, trimmat, eller rakat könshår?


   
SvaraCitera

Bryr mig ej om det är hårigt, trimmat eller rakat. Upp till var och en om man vill har eller inte. För mig spelar det i alla fall ingen som helst roll. Men kan va lite mysigt med hår ändå.. Blink

Om du hade 2 timmar kvar vid livet, vad skulle du göra under de 2 timmarna? (Sexuellt)


   
SvaraCitera
latest comments