Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments

Lätt.
Läsa yaoi för de gör jag aldrig. Har lovat att jag ska se om Naruto och så eftersom det är typ 30000avsnitt som aldrig tar slut vid sjukhussängen eller där hemma. Så yaoi kan jag ju försöka de två sista timmarna. Sen skulle jag publicerat en sexroman. Hade också velat ha nån som viskade i örat vad jag skulle ändra på texten.

Skulle du ta av kläderna på dig och din partner eller gör ni det själva? 


   
SvaraCitera
Zsasz

Brås helt på situationen, I vissa situationer gör dem det på mig eller jag dem, eller båda varandras, andra gånger tar vi bara av våra egna kläder (och ibland är man avklädd redan innan). När saker hettar till snabbt och man vill göra något direkt så kan ju kläderna nästan rivas av efter allt, men om det är en "Är kåta och lata och vi gör inget just nu ändå"-sak så tas det oftast av själv.

Någon specifik kink/fetish du inte skulle klara av att din partner vill göra?, Bortsätt från de "vanliga" sakerna som folk nästan aldrig brukar gillar (kiss, bajs, spya, etc) så klart, för att inte göra det aldeles för enkelt att svara.


   
SvaraCitera

Använda grönsaker mohaha fast jag vet ju inte om man gör de med sin partner men de känns tråkigt och slöseri med grönsakerna eftersom man äter dem. Stoppa trosor i munnen låter ju inte heller trevligt. Och inte någon näsduk med namn på. Men om man har rep kan man ju få flisar och lukta trä. 

Vad gör man efter sex? Vad händer efteråt för den som inte vet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysa. Dra hem. Beror väl på vad sexet handlade om typ.
Mysa är nice med rätt person.

När hade du sex senast? 


   
SvaraCitera
Zsasz

Aldeles för länge sedan, har försökt fokusera på min mentala hälsa först och främst på senaste tiden (då jag har haft mycket självdestruktivitet när det gäller sexuell relationer tidigare), så det måste vara ett bra antal månader nu, mindre än ett år och länge än 6 månader tror jag.

Hur många sexuella partners tycker ni är för många sexuella partners?


   
SvaraCitera

Det räcker med en hund så är det för mycket att se på. Annars vet jag inte. Jo i kärleksdraman när det är mer än triangeldrama som ska ha varandra börjar det bli lite krångligt och hålla reda på alla personer. Tänker på Faceoff. 

Sex med någon som har undulater hemma och kaniner som går lösa?


   
SvaraCitera
Toffe

Nej tyvärr inte

LimeTheFox:
Hemma i sängen med en stor värmefilt.

Har du någonsin haft sex med en kille/tjej efter en lektion av Sex- och samlevnad i skolan?


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:
Det räcker med en hund så är det för mycket att se på. Annars vet jag inte. Jo i kärleksdraman när det är mer än triangeldrama som ska ha varandra börjar det bli lite krångligt och hålla reda på alla personer. Tänker på Faceoff. 

Sex med någon som har undulater hemma och kaniner som går lösa?

Ja


   
SvaraCitera
Haien

Ja

Hur ofta har du sex? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sex, turbo virgin deluxe.

Golden shower?


   
SvaraCitera
Haien

Nejtack

Trekant? 


   
SvaraCitera
Zsasz

Kan vara trevligt ibland, men brås mer på personerna som är med, det sista man vill är att någon känner sig som ett 3:e hjul.

Första personen/karaktären du kommer ihåg fick dig sexuellt upphetsad?


   
SvaraCitera

"Gii" från the takumi kun series 


   
SvaraCitera

Första yaoi du läste eller första gången du läste/tittat på xxx och inte veta vad det är? Blev du mest lockad av storyn eller bara det sexuella?


   
SvaraCitera

Bög porr å det sexuella bah.

Skulle du kunna tänka dig att ha sex, och sova naken tillsammans med en kille/tjej på första träffen?


   
SvaraCitera
latest comments