Aviseringar
Rensa alla

Sexfrågelek

latest comments

Aa

Samma fråga

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja

Vad tycker du är sexigt? 

SvaraCitera

Någon med en het röst, typ Yamapi, Kim Jae joong, Kazuya kamenashi är het för mig och hans klädstil. Och låten haruka kanata, mycket mer än maximum the hormone. Njuter! Aaaaah... han kommer tappa rösten vilken sekund som helst men fortsätter sjunga. 

Vad tycker du med killar med läppstift?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker väl att det gör sig bättre på tjejer

Sex på en strand? 

SvaraCitera

Jaa, så romantiskt 

Sex med en jättesnygg men otrevlig person? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja det kanske är attraherande det med, vem vet.

Osexigaste någon kan göra under sex? Om du inte har haft sex vad tror du att du tycker är osexigt?

SvaraCitera

Snoppen i trosorna, för jag har sett pappas så mycket och när han håller på med gylfen. Vet inte om jag är van vid det men när man sitter på sängkanten också en rygg över sig som Haruma Miura men så ser man kalsongerna. Ah jag vet, jag är konstig. Sen spelar de väl ingen roll vad han gör då jag har den bilden i huvudet. Men det måste va skönt för er och slippa bröst, tycker jag med. Rapa.. magmuskler, tånaglarna.. om det luktar blöt hund.

Behöver det vara sexigt och luta sig med armen mot någonting? Vilken kan vara den snyggaste scenen du tänker på? Snyggare än när nån knyter en handduk? Det första jag såg som jag tyckte var sexigt var när jag sålde majblommor och han stod med armen lutande mot dörren, med het röst.."vettefan" är ordet "vettefan" sexigt eller bara efter den upplevelsen? Vilka ord är sexiga att använda? 

SvaraCitera

Eh nej det är väl inte så sexigt. 

Analsex? 

SvaraCitera
Cobrak

aa om jag får vara den som ger

favoritställning?

SvaraCitera

Bakifrån eller när hon rider. 
den äldsta du haft sex med?

SvaraCitera

91a