Aviseringar
Rensa alla

Sexlekar


isola:

Jämställdhet = när tjejen behandlas bättre än killen.
Okunnige man!! [mad]

Vad beträffar Hugh Heffner och Playboy är jag tämligen 100% säker på att Hugh behandlar tjejer mycket mycket bättre än vad han behandlar killar. Medans tjejerna får bo i lyxsvitar och åka Rolls Royce och limosine till sina plåtningar o få $$$$$ o smycken för sina jobb så får ju killarna göra skitjobbet till löjligt låga löner. Så, nej... jämställt är det ju inte på det sättet.


   
SvaraCitera

stoner:

Vad beträffar Hugh Heffner och Playboy är jag tämligen 100% säker på att Hugh behandlar tjejer mycket mycket bättre än vad han behandlar killar. Medans tjejerna får bo i lyxsvitar och åka Rolls Royce och limosine till sina plåtningar o få $$$$$

Jadå, men nu snackade jag om själva sexet och om hurvida man har puttinuttsex med gatuflickor eller inte. [no-no]


   
SvaraCitera

isola:

Jadå, men nu snackade jag om själva sexet och om hurvida man har puttinuttsex med gatuflickor eller inte. [no-no]

Hugh Heffner har inte sexlekar med gatuflickor. Gatuflickor ingår liksom inte i hans stall. [bigsmile] [bigsmile] [bigsmile]


   
SvaraCitera

stoner:

Tom bossen för Playboy, Mr Hugh Hefner, erkänner ju rakt av att det sexigaste han vet är att leka rollspel med tjejen - tjejen utklädd till billigt supersexigt gatufnask.

keep up plz!!!


   
SvaraCitera

isola:

keep up plz!!!

Vad jag menade var att hans lyxmodeller som kanske får 5 miljoner i månaden i modellarvode "ställer upp" på att leka rollspel med Hugh och klä ut sig till gatufnask. [wink]


   
SvaraCitera

stoner:

Vad jag menade var att hans lyxmodeller som kanske får 5 miljoner i månaden i modellarvode "ställer upp" på att leka rollspel med Hugh och klä ut sig till gatufnask. [wink]

Är man där och festar så får man ju inte något arvode.


   
SvaraCitera

isola:

Är man där och festar så får man ju inte något arvode.

Så du tror att Victoria Silvstedt och Pamela "Baywatch" Anderson var och partajade hos Mr Heffner och inte fick en enda $ i "ersättning"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Qaryl:

Skaffa ett trådlöst vibratorägg du låter killen styra i affärer eller skolan [y]

Haha det har min pojkvän föreslagit! Jag har lovat att gå med på det... om han köper det.. Så kommer ta ett bra tag eller inte hända alls 😉


   
SvaraCitera