Hej! Någon som har tips på sexleksaker man kan använda ihop med sin tjej? Alltså nåt som båda kan njuta av? Vi funderar på att köpa nåt
köp en manlig sexdocka och döp den till kenneth och låtsas att han är eran träslöjdslärare. blir het av tanken
Jättekul
fungerar inte en vanlig dildo eller något?
Ok, Agnesberg. Kanske är dum fråga men man behöver inte larva sig som han gör. Jag frågar ärligt och gillar man inte frågan behöver man inte skriva
Tänker att dildo är mer för tjejen?
Jocke15:
Ok, Agnesberg. Kanske är dum fråga men man behöver inte larva sig som han gör. Jag frågar ärligt och gillar man inte frågan behöver man inte skriva
aa precis han trollar ju bara med dig och därför som jag skrev att du bara ska ignorera honom.
Jocke15:
Tänker att dildo är mer för tjejen?
ja, det var ju det du var ute efter...eller? 😛
att ha något hjälpmedel till tjejen under erat förhållande stund 😛
Nä, nåt som funkar för både henne och mig men sån leksak finns nog inte
tyvärr har du nog rätt. Du får nog försöka stimulera henne själv... lättast då kanske.
Mmm. Vi köper en vanlig dildo helt enkelt. Tack för at du svarade seriöst agnesberg. Kanske finns det andra som också kan svara. Som har någon erfarenhet av det här
sen kommer nästa fråga: Vad fan ska man köpa för dildo?? Haha allt är komplicerat
en dildo i din egen storlek eller kanske större beroende på vad din tjej föredrar. du kan ju alltid diskutera med henne innan du gör en beställning.