Aviseringar
Rensa alla

Sexleksak

agnesberg: te

men tänk så packar han 4 centimeter, jag tror inte dom finns på marknaden

SvaraCitera
Ämnesstartare

Plötslig skrev så många. Svårt att hålla reda på men läste vad du skrev också LiamW. Det stämmer kanske

SvaraCitera
Ämnesstartare

already_dead:
Jocke och agnesberg vafan håller ni på o yrar med. Att man ska bli påhoppad för ett helt rimligt svar som inte på något vis är oseriöst tycker jag inte är okej.

då borde du se hur mycket påhopp jag får i forumet varje dag då xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

already_dead:

men tänk så packar han 4 centimeter, jag tror inte dom finns på marknaden

han kan ju tillverka sin egen  😛

SvaraCitera
Ämnesstartare

LiamW Det kanske låter som om jag inte vet nåt men har faktiskt också tjejkompisar som har dildos men har aldrig frågat om storlek och sånt

SvaraCitera

agnesberg:

då borde du se hur mycket påhopp jag får i forumet varje dag då xD

ingenting slår de kränkande orden ni slog mot mig höger och vänster. allt jag ville var att hjälpa 🙁 är de bara jag som gillar träslöjd?

SvaraCitera

Jocke15:
LiamW Det kanske låter som om jag inte vet nåt men har faktiskt också tjejkompisar som har dildos men har aldrig frågat om storlek och sånt

är man verkligen vänner om man inte vet storleken på sin kompis dildo?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jocke15:
Tänker att dildo är mer för tjejen?

Du kan tänja ut din röv också med denHjärta

SvaraCitera

Jocke15:
Hej! Någon som har tips på sexleksaker man kan använda ihop med sin tjej? Alltså nåt som båda kan njuta av? Vi funderar på att köpa nåt

För ett tag sen fick jag en  liten fifty shades of grey bag en trevlig person med massa goodies Rodnar som olika kulor/piskor/oljor/vibrerande dildos och lite annat kulRodnar
så jag skulle tipsa er att skaffa nåt sånt kanske? Rodnar

Bara en massageolja kan göra mycket åt en sexlust och njutning ^^Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci Ja det kan kanske vara något. Vi har kollat på lite sexleksaker ikväll. Inte bestämt nåt än

SvaraCitera

Jocke15:
Little-Traci Ja det kan kanske vara något. Vi har kollat på lite sexleksaker ikväll. Inte bestämt nåt än

Okej bra det ^^ prata med henne om  massageolja finns mycket olika..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Du vet inte var man kan beställa en sån? Du sa du fick så du kanske inte vet det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Olja och glidmedel har vi faktiskt redan. Men inte nån leksak

SvaraCitera

Jocke15:
Du vet inte var man kan beställa en sån? Du sa du fick så du kanske inte vet det

OjaSöt det finns att beställa såna det finns  många olika med smaker bland annat..

SvaraCitera

Jocke15:
Olja och glidmedel har vi faktiskt redan. Men inte nån leksak

Sen finns det olika kulor/fjädrar ^^Rodnar

SvaraCitera