Plötslig skrev så många. Svårt att hålla reda på men läste vad du skrev också LiamW. Det stämmer kanske
already_dead:
Jocke och agnesberg vafan håller ni på o yrar med. Att man ska bli påhoppad för ett helt rimligt svar som inte på något vis är oseriöst tycker jag inte är okej.
då borde du se hur mycket påhopp jag får i forumet varje dag då xD
already_dead:
men tänk så packar han 4 centimeter, jag tror inte dom finns på marknaden
han kan ju tillverka sin egen 😛
LiamW Det kanske låter som om jag inte vet nåt men har faktiskt också tjejkompisar som har dildos men har aldrig frågat om storlek och sånt
agnesberg:
då borde du se hur mycket påhopp jag får i forumet varje dag då xD
ingenting slår de kränkande orden ni slog mot mig höger och vänster. allt jag ville var att hjälpa 🙁 är de bara jag som gillar träslöjd?
Jocke15:
LiamW Det kanske låter som om jag inte vet nåt men har faktiskt också tjejkompisar som har dildos men har aldrig frågat om storlek och sånt
är man verkligen vänner om man inte vet storleken på sin kompis dildo?
Jocke15:
Hej! Någon som har tips på sexleksaker man kan använda ihop med sin tjej? Alltså nåt som båda kan njuta av? Vi funderar på att köpa nåt
För ett tag sen fick jag en liten fifty shades of grey bag en trevlig person med massa goodies som olika kulor/piskor/oljor/vibrerande dildos och lite annat kul
så jag skulle tipsa er att skaffa nåt sånt kanske?
Bara en massageolja kan göra mycket åt en sexlust och njutning ^^
Little-Traci Ja det kan kanske vara något. Vi har kollat på lite sexleksaker ikväll. Inte bestämt nåt än
Jocke15:
Little-Traci Ja det kan kanske vara något. Vi har kollat på lite sexleksaker ikväll. Inte bestämt nåt än
Okej bra det ^^ prata med henne om massageolja finns mycket olika..
Du vet inte var man kan beställa en sån? Du sa du fick så du kanske inte vet det
Olja och glidmedel har vi faktiskt redan. Men inte nån leksak
Jocke15:
Du vet inte var man kan beställa en sån? Du sa du fick så du kanske inte vet det
Oja det finns att beställa såna det finns många olika med smaker bland annat..
Jocke15:
Olja och glidmedel har vi faktiskt redan. Men inte nån leksak
Sen finns det olika kulor/fjädrar ^^