Någon på detta forum som känner till detta band?
Isåfall favoritlåt/favoritalbum?
Svart Industriell Olycka från Angst - Självdestruktivitetens Emissarie
Annars är den och The Eerie Cold favoritskivorna
Känner till dom, men kan inte några namn på någora låtar
Svart Industriell Olycka, Självdestruktivitetens Emissarie, Vemodets Arkitektur, Någonting Är Jävligt Fel är grymt bra låtar.
"Svaga missanpassade barn... låt er ledas in i förtvivlans dvala" har ni hört det i en skog av nån skummis så kan det ha varit jag. ^^
Shining är toknice. Även om deras sångare verkar vara något... habil
De duger. Deras sångare är dock jävligt äcklig och ful. Såg honom på Netto för några månader sen. Han är jävligt liten, klen som fan och ser allmänt rädd ut. Skulle tippa på att han var jävligt mobbad när han var liten. Enligt en kompis kompis som känner honom ska han tydligen pendla mellan "störst och bäst i världen" till "liten pojke som blir våldtagen av pappa". Störd kille.
Hehe, extremt band =D hade velat vara på Halmstad spelningen, bara för att den var så urflippad ^^
iddqd:
Såg honom på Netto för några månader sen.
I vilken stad? Har för mig han inte är kvar här i Halmstad i alla fall. En polare känner hans föräldrar, och de låtsas om som att han inte finns längre.
Jävligt bra band hur som helst, och skriva låtar det vet han hur man gör.
Mörda dig själv!
Ama Lilith:
I vilken stad? Har för mig han inte är kvar här i Halmstad i alla fall. En polare känner hans föräldrar, och de låtsas om som att han inte finns längre.
Göteborg. Såg honom även några dagar tidigare utanför Metaltown, så det förklarar nog vad han gjorde här.
Han köpte chips förresten.
Ett töntband i mina ögon. Om dom förespråkar självmord och självdestruktivitet så pass mycket - varför är dom inte redan döda?
Haha, just det ja! Jag måste bara berätta en sak som min flickvän var med om utanför Metaltown (jag hade tyvärr stuckit iväg för att bli bjuden på kebab av en full och givmild polare). Hon och några kompisar satt och snackade. Någon kille sa att Morbid Angel var det bästa bandet i världen. Niklas går då fram till dem och säger "och du är den sämsta människan i världen". Det blir tyst i ett par sekunder, sen pekar alla på honom och skrattar. Han blev ledsen.
iddqd:
Någon kille sa att Morbid Angel var det bästa bandet i världen. Niklas går då fram till dem och säger "och du är den sämsta människan i världen".
Haha!!! Det var min polare som sa det faktiskt! Den har han dragit ett par gånger, ja. Klockrent.
Tombcrusher:
Haha!!! Det var min polare som sa det faktiskt! Den har han dragit ett par gånger, ja. Klockrent.
Haha, coolt. Vad heter din polare?