iddqd:
Haha, coolt. Vad heter din polare?
David.
Tombcrusher:
David.
Okej, då är det nog ingen jag känner.
iddqd:
Störd kille.
Läst senaste close up eller? Han verkar rätt habil 🙂
Budolicious:
Läst senaste close up eller? Han verkar rätt habil 🙂
Nope, orkar inte betala för att läsa sånt. Dessutom verkar det som att Metallslave jobbar där och jag vill fan inte pröjsa hans lön. Zero Tolerance är bättre
Hur som helst, vad stod det?
iddqd:
Metallslave
vem äre? 🙁
iddqd:
Zero Tolerance är bättre
mjo, iofs.
iddqd:
Hur som helst, vad stod det?
Nä, var en väldigt lång och öppenhjärtlig intervju. Men om man bara såg till hur många olika tabletter han går på samt hur många psykologer han hade så .)
Budolicious:
vem äre? 🙁
Sök på honom på Helgon. Han är någon slags Pain-dyrkare som ser sig själv som guds gåva till svensk metal, trots att han inte har koll på ett skit i praktiken.
Budolicious:
Nä, var en väldigt lång och öppenhjärtlig intervju. Men om man bara såg till hur många olika tabletter han går på samt hur många psykologer han hade så .)
Haha, nästan värt att köpa skiten så man har något att garva åt.
iddqd:
Haha, nästan värt att köpa skiten så man har något att garva åt.
ah. göre. Sjukt rolig intervju med ofermod om inte annat. DÄR snackar vi en kille som snöat in sig lite väl mycket.
iddqd:
Sök på honom på Helgon. Han är någon slags Pain-dyrkare som ser sig själv som guds gåva till svensk metal, trots att han inte har koll på ett skit i praktiken.
haha. okej. Nice
Shining förespråkar självmord och deras senaste album borde vara deras bästa.
Inte hört så många låtar, men gillar låt oss ta allt från varandra från Halmstad-plattan.
Däremot har man ju hört och läst en del om Kvarforth och han verkar inte direkt... normal.
Lite puss.
Gillar dem. Men jag tror att jag missat de nyaste låtarna. Roligt.
Tråden låst på grund av inaktivitet