http://www.fashionologie.com/Fall-2011-Paris-Fashion-Week-Alexander-McQueen-1478...
BEGÅVNING!!!! Visst e den awesome!!!!
ja...ha?
elverpigen:
ja...ha?
kolla på alla kläder! gör dem dig inte extremt lycklig? älskar den här kollektionen!
cuzIcan:
BEGÅVNING!!!! Visst e den awesome!!!!
mer udda än fin
patrick bateman:
mer udda än fin
jag gillar udda udda e fiiiint
cuzIcan:
jag gillar udda udda e fiiiint
haha jo kan jag också tycka men jag fattade inte riktigt de där svarta "stångarna" eller vad det är där uppe
patrick bateman:
men jag fattade inte riktigt de där svarta "stångarna" eller vad det är där uppe
kollade du på hela kollektionen? om inte gö dt dt e design och typ "bälten" new thinking
cuzIcan:
kollade du på hela kollektionen? om inte gö dt dt e design och typ "bälten" new thinking
haha menar du alla 34 bilder? nää såg bara den där första, visste inte att det var mer. hmm allt ser rätt konstigt ut faktiskt, typ som bild 4 eller 12. lite extremt. 5, 11 och 13 var dock lite coola tyckte jag. fast nu är ju inte det här min starka sida
patrick bateman:
ää såg bara den där första
åh men du såg nåt iaf
patrick bateman:
fast nu är ju inte det här min starka sida
dt går att träna upp jag lär dig gärna om lite mode
cuzIcan:
åh men du såg nåt iaf
haha. såg alla efter att du sa att det fanns tyckte jag var duktigt gjort
cuzIcan:
dt går att träna upp jag lär dig gärna om lite mode
haha visst det kan du göra om du vill kan nog inte skada
patrick bateman:
tyckte jag var duktigt gjort
jaaa
patrick bateman:
haha visst det kan du göra om du vill kan nog inte skada
yes! till och börja med e christian siriano, alexander McQueen och Seth Aaron henderson grymma designers och du borde gilla min fb grupp på fb
cuzIcan:
jaaa
hihi
cuzIcan:
yes! till och börja med e christian siriano, alexander McQueen och Seth Aaron henderson grymma designers och du borde gilla min fb grupp på fb
haha okdå, då vet jag det. ska komma ihåg det. du får hålla prov eller så nångång och se så jag minns allt och inte glömmer. haha ok ska försöka om jag hittar den och vet hur man gör, det är inte helt säkert att jag lyckas
cuzIcan:
och du borde gilla min fb grupp på fb
tror inte jag hittar
patrick bateman:
tror inte jag hittar
here it comes