Aviseringar
Rensa alla

Silentscreams moderatoransökan

Ämnesstartare

- Ditt användarnamn på sajten
Själasvälten, men har dock varit aktiv sedan 05 mest med mitt senaste konto som var SilentScream, alltså har jag varit reggad längre än ett halvår, och ja, jag vet att jag spammade mycket med det. 🙁

- För- och efternamn
Elin Karlsson

- Ålder
19, fyller 20 senare i år

- Kontakt (e-post eller mer)
eliin_666@hotmail.com

- Personligt brev där du beskriver dig själv (intressen, sysselsättning etc.)
Jag gör inte så mycket, jag sover mest, och förutom det umgås jag med min pojkvän eller sitter här. Eftersom han bor en bit bort blir det oftast det sistnämnda. Jag spelar eller surfar. Musiken är dock en sak jag lever för så ja, jag sysslar mycket med det också. Ptja, så mycket mer än så händer inte i mitt liv.
- Vilket/vilka forum du vill moderera och varför? (Vad du har för eventuella kunskaper etc.)
Musik, kan mycket utöver den sorts musik jag är intresserad av om jag får säga det själv.
Body modifications skulle jag kunna tänka mig, då jag är mycket intresserad av det och har lite själv, kan rätt mycket om det också skulle jag vilja säga.
Datorspel och TV-spel, eftersom jag är intresserad av det också. Kan väl säga att jag hade större koll på spelen för ett tag sedan, men jag är absolut säker på att det skulle fixa sig.
- Vad du tror att du kan tillföra sajten som moderator och även vad sajten kan tillföra dig
Jag har många gånger suttit och irriterat mig på saker som jag vet att en moderator ska ta bort/fixa/varna eller vad det nu kan vara, men att det aldrig blivit gjort. Så det är många gånger jag önskat att jag hade kunnat göra det då ingen annan fanns till hands. Jag är nästan inne dygnet runt, säkert till 5-6 på morgnarna så tja, jag finns alltid där. xD

- Varför vi ska rekrytera dig
Dels för jag har varit aktiv i så många år, jag vet hur sidan är och hur det funkar, och jag tror att de flesta även vet vem jag är. Nu finns det så många moderatorer som inte ens är aktiva, eller som man inte ens vet vilka de är. Jag tror helt enkelt att det inte skulle bli några problem alls för mig att moderera.

Citera
Åtta

Tråden raderad från Forum PLUS/Övriga diskussioner

SvaraCitera