Aviseringar
Rensa alla

sims 3 - göra egen stad/kvarter


berfin:

Är det bara för mig som man inte kan styra skärmen med musen ?
Alltså att man måste använda piltangenterna för att förflytta skärmen liksom.. . Det är inte alls kul att spela när det är såhär 🙁

I sims 2 är det ju bara att dra musen dit man ville flyyta bilden på skärmen. PÅ sims 3 måste man högerklicka sen dra dit man vill.


   
SvaraCitera

När ändå är inne på the sims 3 temat..
Jag råkade lägga in en glassburk i katalogen till tjejen i min familj. Sen han den ruttna typ, eller bli dålig iaf.. Och nu fänner hon sig äcklad 24/7. :/ Vet inte vad jag ska göra. Har ju slängt den ju..Tror det är det, de beror på men vet itne säkert. Det står typ: "Äcklad. Din sim får denna reaktion när det är något äckligt i närheten (Från rutten mat) -15, 10m " Nu har det gått 2 vecker typ sen dess..Spelar ingen roll om hon sover, är på toan, är på stan, jobbet...mm.
Någon som vet vad jag kan göra för att få bort det?


   
SvaraCitera

antaLord:

"föreslå att bli ihop" testat?

det fanns ej som alternativ [no-no]
men nu vet jag hur man bär sig åt! [y]


   
SvaraCitera
vafaen

Midnight:

ag råkade lägga in en glassburk i katalogen till tjejen i min familj. Sen han den ruttna typ, eller bli dålig iaf.. Och nu fänner hon sig äcklad 24/7. :/ Vet inte vad jag ska göra.

Är glassburken fortfarande kvar i hennes katalog? Om den är det, dra den till soptunnan eller "Kasta bort".
Annars brukar det vara någonting i närheten som får henne att känna sig äcklad, men det vore ju konstigt om det var så 24/7. [chocked]


   
SvaraCitera