Aviseringar
Rensa alla

Singel förevigt


Ämnesstartare

Hejsan
Jag är en 21 årig ​​kille och jag börjar känna mig riktigt bitter. Jag har aldrig haft en flickvän eller ens fått en kyss från en tjej och jag är fortfarande oskuld. Varje dag känner jag mig så patetisk och hopplös. Att jag bestämt mig för att bli asexuell och dessutom ge upp angående kvinnor. Jag har försökt allt jag kan komma på men det hela gick ner till ingenting i slutändan. Kvinnor är för utseendefixerade Ingen attraktik kvinna skulle någonsin kunna bli attraherad/intresserad av mig. Ta bara en titt på mina bilder så får ni se hur ful jag är. PS jag har aspergers också vilket menas med att jag inte kan kommunicera med andra människor normalt.



   
Citera

Inte onormalt.


   
SvaraCitera

Du är inte ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre här en tyck synd om mig-tråd lr? du e inte ful

börja träna, gå på fester, krog etc o möt människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men nej du är söt, så sluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

b

ragga då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

bild

HAHAHAHAHAHAHAHHA [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

HAHAHAHAHAHAHAHHA

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

ragga då

vill ha lite tips, mästaren


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom nu drar zapphey!

vi [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det krisar kan du ju alltid visa tjejer denna tråden så kanske du får ett mercyfuck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guitaristheshit:

Varje dag känner jag mig så patetisk och hopplös.

försök att inte lägga ditt värde på att du fått lega lr ej. vet att man kan haka upp sig i sånna där dåliga mönster.

guitaristheshit:

. Kvinnor är för utseendefixerade

haha tycker tvärt om jag :p.

tycker mest att det verkar som om de snygga inte är så utseendefixerade, medan mindre snygga oftare går på utseende. de snygga brukar lägga väldigt stor betoning på personlighet


   
SvaraCitera
sadjad

Image
Ta dig i kragen, Gå och klipp dig och skaffa dig ett jobb grabb, Kärlek är för dagdrömmare[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sadjad:

Ta dig i kragen,

hahah naiz there


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anton96xo:

vill ha lite tips, mästaren

ba pang på röbetan


   
SvaraCitera