Aviseringar
Rensa alla

Sitta i 90 grader, ert rekord?

Ämnesstartare

Vet ej

SvaraCitera

Jag klarar ca 10 minuter skulle jag tro.

På min träning finns det två småtjejer som klarade att sitta i en halvtimme! Helt sjukt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad pratar ni om? [blush]
Trodde ni menade 90 grader i badet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

no1caresaboutme:

Jag har klarat 15 minuter, men då hade jag hänerna på knäna och svajade som fan. Men det var i skolan och om man klarade 15 minuter så fick man MVG Det är betygen som driver mig...

Läraren gav inget MVG för detta. Och du hade ändå aldrig klarat det.
FAIL.

SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag vill minnas att jag hade benmuskler av stål ett tag och utklassade hela min sportnördsklass i högstadiet, men det kan hända att jag minns fel.

SvaraCitera
Ämnesstartare

11s

SvaraCitera

Jag satt 90 grader i 1 tim och 15 min på gympan i skolan! Skakade inte ens efteråt. Helt sjukt![surprised]

SvaraCitera

har redan skrutit här
finns ing1 mer för mig att göra i d1a tråd

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyra och en halv minut efter 120 minuter kampsportsträning. Vår tränare antingen piskade oss med ett fladdrigt svärd eller slog oss med en bambustav om man började ställa sig upp. [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

6-7 minuter någonting. Adrenalin tack vare en tävling [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

piskade oss med ett fladdrigt svärd

...av kött

SvaraCitera
Ämnesstartare

4 min jag är bäst:D:D:D

SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt närmare 10 minuter på gymnasiet. Minns ej exakt, var någon minut tidigare än de som var värst på 14-15 minuter...

SvaraCitera
Ämnesstartare

kargru1107:

Jag satt 90 grader i 1 tim och 15 min på gympan i skolan! Skakade inte ens efteråt. Helt sjukt!

ja precis, och jag satt i två veckor, blev matad medan jag satt där, var ju inte ens jobbigt..

filmbevis på att du klarar mer än 3 minuter tack[wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

kargru1107:

Jag satt 90 grader i 1 tim och 15 min på gympan i skolan! Skakade inte ens efteråt. Helt sjukt!

Sitter man på en stol så räknas det ej![no-no]

SvaraCitera