Aviseringar
Rensa alla

Självdisciplin

Ämnesstartare

Homunculi:

Sätt upp belöningar som inte ligger inom räckhåll?

Är för mycket i harmoni med universum för att vilja ha en massa belöningar hela tiden. [n]

SvaraCitera

Hezkirin:

Är för mycket i harmoni med universum för att vilja ha en massa belöningar hela tiden.

Bara belöningar ibörjan, sen så blir det naturligare att göra sakerna. [cool]

SvaraCitera
Hampie

Jag kom på att belöningar är dåligt. Liksom.. Om belöningen var att dricka läsk så var de ju att förtära något onyttigt, så jag belönade mig ju inte egentligen.. Eller belöningen var att köpa något, då slösade jag ju pengar som jag annars skulle sparat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

ag kom på att belöningar är dåligt. Liksom.. Om belöningen var att dricka läsk så var de ju att förtära något onyttigt, så jag belönade mig ju inte egentligen.. Eller belöningen var att köpa något, då slösade jag ju pengar som jag annars skulle sparat.

"Jag får inte runka förens jag gjort si och så"

SvaraCitera
Ämnesstartare

Öl

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Jag kom på att belöningar är dåligt. Liksom.. Om belöningen var att dricka läsk så var de ju att förtära något onyttigt, så jag belönade mig ju inte egentligen.. Eller belöningen var att köpa något, då slösade jag ju pengar som jag annars skulle sparat.

Eller så äter du en banan.

SvaraCitera
Hampie

wakajwaka:

"Jag får inte runka förens jag gjort si och så"

Kräver inte det självdisciplin då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Kräver inte det självdisciplin då?

Antar väll de, men man kanske kan lura sig själv till att få saker gjort. Funkar för mig nästan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

haha brukar säga att jag får tex äta choklad när jag pluggat klart men den är alltid slut då :< kan inte hålla mig.

xD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera