Funderar mycket på hur man ska kunna få sin självkänsla och höja sitt självförtroende, för det är verkligen något man behöver för att kunna försöka ta sig igenom saker lättare och inte ta in så mycket skit.
Försökt ett antal gånger att ta in allt posetivt, eller försöker helt enkelt men det kan försvinna snabbt, har ni något tips eller hur ni gjort för att få er en självkänsla? Och försöka att inte ta in allt runtom och att acceptera sig själv som den person man är och visa sig stark.
Jag tycker att du borde först och främst sluta tänka och tycka på vad andra människor ha att säga dig, eftersom detta är den viktigaste delen av självförtroendet. Gör du som jag, Gaga och många fler så kan jag garantera dig att ditt självförtroendet ökar. Xxxxxx
Det är det jag försöker att inte ta in dom sakernsom är negativa. Har bestämt mig för att jag verkligen vill klara av det.
LadyGaga:
Jag tycker att du borde först och främst sluta tänka och tycka på vad andra människor ha att säga dig, eftersom detta är den viktigaste delen av självförtroendet. Gör du som jag, Gaga och många fler så kan jag garantera dig att ditt självförtroendet ökar. Xxxxxx