Aviseringar
Rensa alla

Självmord...

Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

det blir 1000000 gånger värre när du nått 20 årsåldern vad gäller psykisk smärta.

Men varför svara på ett sånt sätt i en tråd där någon skriver att hon mår så pass dåligt att hon skär sig? Det blir liksom lite "du mår inte dåligt på riktigt"-känsla över det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wilma:

Men varför svara på ett sånt sett i en tråd där någon skriver att hon mår så pass dåligt att hon skär sig? Det blir liksom lite "du mår inte dåligt på riktigt"-känsla över det.

vilken dum grej att fråga varför någon svarar på ett visst sätt. blir lite jävla kontroll freak känsla över det hörru

SvaraCitera
Ämnesstartare

lonelyfridaytype:

vilken dum grej att fråga varför någon svarar på ett visst sätt. blir lite jävla kontroll freak känsla över det hörru

Blir lite "jag dissar alla andra"-känsla över det där hörru

Men visst, du vinner 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wilma:

Blir lite "jag dissar alla andra"-känsla över det där hörru

Men visst, du vinner 🙂

jag kommer nte ihåg vadf vi pratar om [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Keysersoze:

Det kallas tonår, det är inte mycket mer än så.

Jag mådde skit när jag var i tonåren, jag mår fortfarande skit, det ändras inte precis, såvida man inte är en sån som hakar på 'trenden' att det är 'coolt' att må 'dåligt' enligt vissa.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Puck:

Dem mobbar mig för att jag sticker ut.
Dem skriker efter mig pga av mina kläder och mitt udda smink.
Jag är 300 personers hatobjekt bara för att jag är mig sälv.

Jag blev också mobbad för att jag inte betedde mig, klädde och umgicks som den grå massan, det är ett vanligt tonårsproblem och det kommer gå över, det låter lite kliché men ignorera dom så kommer dom nog sluta, märker dom att du inte tar åt dig och att du inte käftar emot så kommer dom nog tröttna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera