Jag vet inte riktigt varför ja skriver hit. Ja har stor lust till självmord och detta kan väll ses som ett skrik på hjälp.
Ja vill här ifrån.
jag hittar ingen som man kan prata anonymt med eller någon som man chatta med direkt för hjälp.
Du behöver nog en psykolog mer än något annat.
Var kan ja få tag på en?
Googla "vårdcentral" och staden/området du bor i. Klicka på "kontakta oss"/liknande och ring det nummer som verkar bra.
Eller så tar man vara på den tid man har istället. Dör gör man ändå vare sig man vill eller inte.
Tack schism.
Det vill jag också men svårt att se och vilja det.
Ring en jour.
Jag hittar ingen.
Finns massor.
va91:
Jag hittar ingen.
Gå till BUP då. Vet dock inte hur bra de egentligen är. Har ingen erfarenhet av dem direkt.
va91:
jag hittar ingen som man kan prata anonymt med eller någon som man chatta med direkt för hjälp.
Ungdomsmottagningen har kurator (på vissa ställen finns också psykolog). Det är bara att ringa och boka tid. Sen kan nog kuratorn skicka patienter vidare till psykiatrin om det skulle behövas. Det är ju visserligen inte anonymt.
BRIS kan ju vara ett alternativ. Dit kan du ringa, mejla eller chatta anonymt med personalen.
nej det ska du inte, gör som oss andra och håll ut för det ordnar sig tids nog, gör inte det här, tänk på de runt dig
Begå inte självmord, lovar att du kommer ångra dej om du gör det
Du kan alltid lägga till mig på msn om du vill prata: helena.meyer@fryshuset.se