Kommer man dö om man tar 35 alvedon
vad du än gör begå inte självmord hjälp finns att få (suicide is a permanent solution to a temporary problem)
ring mind om du behöver ha någon att snacka med
telefonnummer: 90101
Alla dagar kl. 06-24
eller chatt
Chatt
Alla dagar kl. 06-24
Webb: Minds chatt
det kommer bli bättre just stay strong
Återigen: gör inte sådant här mot dig själv.
Jag förstår att du vill dö, det har jag också velat, men det betyder absolut inte att livet inte skulle vara värt att leva.
Ta några djupa andetag. Det här klarar du.
Vetefan om du kommer läsa, men jag skriver det här ändå.
Det kanske känns om en enda utväg att gå, det kan kännas jävligt mörkt. Men något du måste veta är att i varje mörk tunnel så finns det ljus på andra sidan. Om några år fram kommer du blicka tillbaka på dina skitigaste stunder i livet och tacka dig själv att du inte gjorde det. Du kanske tänker att ingen bryr sig alls, men du har fel. Du lämnar ett djup för dina nära och kära. För något år sen tog en ung pojke sitt liv i samma kommun som mig. jag kände inte honom alls, men vi hade gemensamma vänner. Minns hur illa det kändes för dem, och det påverkade mig med - som inte kände honom.
Om du går med tankarna, gör det inte!
( vet inte om du kmr läsa och tror ansolut inte du kommer ta åt dig ett dugg då du redan vet dehär men värt ett försök.)
Alvedon är sämsta sättet, just saying .
du kommer mest troligt spy upp de rätt så snabbt (belive me) och då mår du bara kasst ett par dagar,
spyr du inte upp de där å då så kommer de ta upp till 3dygn (kan ta snabbare då 35st e rätt mkt) och dina organ börjar kollapsa = de gör fett ont = om du bor me nån osv så kommer de ta dig t akuten där du (beroende på tiden som gått) får dricka kol eller magpumpas. (och beroende på situationen kan bli inlagd)
dör man inte av att organen stängs av så får man bara stora problem resten av livet och får leva me konstant smärta i princip.
men, DU VET att de inte är rätt sak att göra, du vill inte dö, du vill bara få slippa de jobbiga,få en paus. men de finns bättre sätt, be om hjälp, funkar de inte- försök igen tills du får hjälp.
HejHej123!:
Kommer man dö om man tar 35 alvedon
Varför ska du ta 35 alvedon? Lyssna på vad M04 säger, hon är riktigt klok.
Vi alla mår dåligt ibland. Jag har själv haft självmordstankar. Livet är värt att leva, det gäller att ta vara på det! Ta hand om dig, för dåligt det ska man inte må hela tiden. Ibland mår man ju dåligt och det är ju oundvikligt men det ska ju inte vara någon konstant känsla. Du är en fin tjej, det är jag övertygad om!