isola:
Tyvärr är det ganska vanligt.
vad är ganska vanligt??
HurricaneBernt:
Lär dig skriva med, man fattar inte hälften av det du skriver.
jag skriver bra, men kanske använder för många ord för att du förstår ska försöka bryta ner dem i enklare meningar så du kan förstå dem okej??
(och förlåt då för att jag citera dej)
laike:
vad är ganska vanligt??
Självmordstankar
aha okej trodde du menade stavningen eller så
Maxwinner:
kommer nog leva med sån ångest hela mitt liv,
Har lust att träffa dig, du verkar rätt skön.
laike:
jag skriver bra, men kanske använder för många ord för att du förstår ska försöka bryta ner dem i enklare meningar så du kan förstå dem okej??
(och förlåt då för att jag citera dej)
Nej, du kan inte hantera kommatecken, punkter osv och bara skriver med allmänt dålig svenska. Fail.
HurricaneBernt:
Nej, du kan inte hantera kommatecken, punkter osv och bara skriver med allmänt dålig svenska. Fail.
jag skriver bra svenska, har inte ett ända stavfel som jag kan se. Men ja jag använder inte punkt och stor bokstav. Det har du rätt i
jag har vänjt mej av med det, ska försöka tänka på det.
laike:
ända
laike:
vänjt
Inte ett ENDA stavfel sa du.
okej lite stavfel men alla gör fel ibland
HurricaneBernt:
Herregud så omoget att skriva så...
Spela roll om man använder det? Kan hända att det blir så om man är upprörd eller så.. Tycker man förstår henne bra. Dock dåligt att man skriver en sådan elak sak till en människa. Skärpning!
sotnoten:
Herregud så omoget att skriva så...
Spela roll om man använder det? Kan hända att det blir så om man är upprörd eller så.. Tycker man förstår henne bra. Dock dåligt att man skriver en sådan elak sak till en människa. Skärpning!
Jag är omogen.
min arm är ganska ärrad idag, men jag har inte skurit på ett par månader eller så. hur hanterar jag det? tar droger istället. ger ett bättre rus, men visst saknar man ibland att se blod rinna men orkar inte bära långärmat hela jävla tiden. kanske inte svaret du hoppats på. men men
HurricaneBernt:
Jag är omogen.
jag märker det tyvärr
Jag har självmordstankar... ;o