Aviseringar
Rensa alla

självskadebeteende

Ämnesstartare

Hej igen!
Min tråd har blivit raderad pga
Det fanns reklam där, och att jag länkade till min blogg och youtube. Men regler är regler,

Men om ni tror att jag och min dotter kan hjälpa er utifrån det ni kommer att läsa här nere.

Så får ni goggla själva 

Hej! Följ min 16-åriga dotters kamp, att bli av med sin sjukdom. psykisk ohälsa, ja det är en sjukdom.Ska skriva lite kortfattat om hennes situation.Det hela började när hon gick i 8-9 .Vi som föräldrar kan, och har svårt att se om ens barn mår dåligt inombords, när dom tar på sig masken, som hon säger.Nu går hon på bup, minst en gång i veckan, har medicinering och intensiv kbt-behandling ,depressiva tankar och skuldproblematik, självskadebeteende m.mJag har varit hemma i ca 2- mån pga. att hon Vårdas i hemmet, för att undvika inläggning i heldygnsvården.Hon har även skrivit avskedsbrev.Jag såg en Norsk dokumentär film på ??????? ??????. från 2016. Åtta ungdomar som lever med psykisk ohälsa filmar sin vardag.Mycket gripande historia.Efter att jag set hela serien, tänkte jag att jag ville se den, med min dotter, visste att det kunde gå åt Helvete 30/70 att det skulle få en positivt, inverkan på henne.Såg 4 avsnitt  sen blev hon jätte trött, fick en massa ångest, och somnade.Känner mig så världelös som förälder, så dåligt samvete för vad jag utsat henne för. Inte många timmar sömn den natten.På morgonen när hon vaknade, Så hon till mig.- Pappa jag vill börja vlogga igen,Tänkte öppna en ny kanal på Youtube, där jag vill hjälpa andra som är i min situationen.Och att dom kan följa mig i min vardag.Har inte ord nog att,  förklara hur jag kännde när hon sa så.Vill även passa på och tack skolan för deras arbete och engagemang.Som min dotter linnemilsson sa        kan jag hjälpa 
1 person så är jag glad.Mvh / lidköpings pappatror inte jag fick med någon reklam nu m.m  Blink 

Citera

Att länka din blogg och kanal bör inte sätta stopp för en tråd, större former av reklam gör det däremot.
Men kanske är det pga du har med namn i din text, du bör exkludera riktiga namn ifrån texten pga kan vara känsligt om inte alla personer gått med på att visa sin identitet. Därav kan de ta bort din tråd.

Fint att hon vill det ändå!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!
Frågade vad jag gjorde reklam för, och fick svar "sitat "

"Länkar till privata bloggar räknas som reklam. kolla in min kompis youtubekanal. Det är fortfarande reklam. "

"Det här är en sida för ungdomar, åldern på vår målgrupp är 12-20. Genom att nyttja våra experter som finns under Stöd & Svar-fliken  på sajten kan ungdomarna komma i kontakt med professionella experter som arbetat med allt från psykisk ohälsa till idrott. Våra experter är högutbildade i sitt område och har gedigen arbetserfarenhet. "

"Det är dem vi vill referera till om ungdomar mår dåligt. Inte föräldrar eller äldre syskon, hur underbart det än är att ni vill visa ert stöd."
okej! Då undrar jag varför inte experterna går ut och pratar med ungdomarna i trådarna,

Men det handlar ju om tid och pengar att ha experter som läser varje tråd och ger pepp.

Jag som " jobbar " idielt, eller som med människa tar inte betalt för min livserfarenhet i ämnet ohälsa, bara min tid, och den bjuder jag på.

Vill inte säga med dom här orden, att ni inte hjälper ungdomar som har det svårt,
Tvärt om ni är viktiga och gör ett bra jobb.

Skulle inte bli förvånad om min tråd togs bort, pga att jag har gjort ett sitat,  bara lite ledssen.
Skit samma.

Som min dotter sa kan jag hjälpa en så är jag glad.

Och jag vet att en person här ine har fått hjälp eller på god väg till hjälp tack vare mig och min dotters vlogg.

Och det kannske räcker för mig
Med.

Tycker det var lite tråkigt slut för mig här ine på ungdomar.se
Hade mer att ge.

Kram lidköpings pappan

SvaraCitera