Aviseringar
Rensa alla

Självskadebeteende 🙁

Jaaaaag skulle inte rekommendera att berätta det för någon vuxen ÄN. Det kan komma perioder i sitt liv då man mår dåligt och skär sig. Och det kan gå över. Vad jag menar är att du kan vänta och se ifall du kan sluta eller om du bara vill fortsätta. Det kan faktiskt bli värre med att berätta. Men det kanske också kan bli bättre? För mig blev det iaf sämre.

SvaraCitera

Den glada Mazarinen:
Hej alla fina!
jag hade tänkt att skriva lite om en ganska personlig grej som ligger mig långt i hjärtat.. jag skär mig själv. Jag gör det nästan varje dag och gråter. Behöver hjälp

SvaraCitera

Annnnnonym:
Jaaaaag skulle inte rekommendera att berätta det för någon vuxen ÄN. Det kan komma perioder i sitt liv då man mår dåligt och skär sig. Och det kan gå över. Vad jag menar är att du kan vänta och se ifall du kan sluta eller om du bara vill fortsätta. Det kan faktiskt bli värre med att berätta. Men det kanske också kan bli bättre? För mig blev det iaf sämre.

det kan inte bli värre ifall man får hjälp av en vuxen

SvaraCitera

Jag är här om du vill ha en vän, själv så går jag igenom samma sak :/

SvaraCitera
Ämnesstartare

Emma:)):
Jag är här om du vill ha en vän, själv så går jag igenom samma sak :/

Om du vill så kan vi bli vänner 🙂

SvaraCitera

Skåneärbäst:

det kan inte bli värre ifall man får hjälp av en vuxen

JO 

SvaraCitera

Jag finns alltid att prata med, gör samma sak och har gjort det ett bra tag nu. Om du vill prata eller vill ha en vän så finns jagHjärta

SvaraCitera