seriöst det kostar 500 spänn för att åka till Dublin i en helg, varför inte? 500 spänn gör man av med när man går på en spelning, är ju roligare att åka till irland och ha skoj istället. Eller till Rom, Paris eller vart som helst. Vill någon vara med och skapa en åka-utomlands-trend nu till nästa vår?
jag får 400, räcker det?
kostar mer än så för man måste ha boende o mat o sånt...
Tilda1988:
kostar mer än så för man måste ha boende o mat o sånt...
har kontakter i typ austin och rom och london och lite sånt så det löser sig nog
Mawns:
har kontakter i typ austin och rom och london och lite sånt så det löser sig nog
okej
men man får nog räkna med lite extra utgifter ändå... brukar alltid bli så
Tilda1988:
men man får nog räkna med lite extra utgifter ändå... brukar alltid bli så
aa men här hemma så blir det ju ändå att man käkar ute eller köper ett spel eller går ut och dricker sig full för de pengarna ändå, så det kvittar ju Lär ju bli som en vanlig helg + 500 eller 1000 spänn typ
Mawns:
aa men här hemma så blir det ju ändå att man käkar ute eller köper ett spel eller går ut och dricker sig full för de pengarna ändå, så det kvittar ju Lär ju bli som en vanlig helg + 500 eller 1000 spänn
ok rikeman
Tilda1988:
ok rikeman
lever på studiemedel förstår inte hur folk kan tycka att det är lite, jag har ju råd med hur mycket som helst
Mawns:
lever på studiemedel förstår inte hur folk kan tycka att det är lite, jag har ju råd med hur mycket som helst
ok nej jag vet inte vissa e dåliga på att hålla i pengar
Tilda1988:
ok nej jag vet inte vissa e dåliga på att hålla i pengar
antar att de lägger sina på saker som kläder och sånt fjantigt
Mawns:
antar att de lägger sina på saker som kläder och sånt fjantigt
ja och framförallt alkoohol
jaa vad kul
Tågluffa.
nej, res inte.
Åk flygplan. Det gör de gröna människorna jätteglada.