Aviseringar
Rensa alla

Ska jag skriva till honom?


Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Om 15 år kanske ni bor tillsammans och har 5 barn. Men då måste du våga skicka ett meddelande. Jag föreslår att du skriver "Say hello! McDelfi!".

Mja, riktigt så har jag väl inte tänkt det haah. Men ett meddelande bör jag skicka. Att ha addat honom och likeat en bild verkar han inte fatta signalerna på så detta får bli det sista jag gör iallafall. Hoppas att han inte spelar dryg bara, det är det värsta jag vet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en till fråga.. Alltså kommer inte killen bli lite rädd? Känns som att dom blir det, vill ju inte verka för "på"... Ni som är killar: hur skulle ni svara på en tjej som ni är intresserad av och hon skriver om ni vill ses? 

Hur stor är egentligen risken att han säger nej eller ignorerar det? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Om 15 år kanske ni bor tillsammans och har 5 barn. Men då måste du våga skicka ett meddelande. Jag föreslår att du skriver "Say hello! McDelfi!".


   
SvaraCitera

nej de haram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
nej de haram

Förstår inte? De haram?


   
SvaraCitera
b1son

Hejsan123: Liknade även en pp på han och tänkte att han nu skulle fatta vinkeln om att jag också var intresserad!

pp=porrpung ????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög:

pp=porrpung ????

Nej. Pp=profile picture


   
SvaraCitera

Du överanalyserar. Du kommer aldrig att kunna få ett vettigt svar på detta. Det är så mycket du inte vet som är av betydelse. Det är en faktor du ska tänka på, nämligen att du kanske har en chans, men att du sumpar den för att du väntar för länge. Han hittar en annan plötsligt kanske. Så slå till denna helg om det ska bli gjort. Kom ihåg: Those who hesitate masturbate! Så enkelt är det.


   
SvaraCitera

Men om du får napp. Lovar du att berätta hur sexet var då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:
Men om du får napp. Lovar du att berätta hur sexet var då?

Hahhaha jadå. Om det blir på det sättet, ja. Ska försöka göra det i helgen iallafall. Dock Inte imorgon (alla hjärtans dag).skulle bli lite för obvious! Och ja, du har rätt! Jag överanalyserar för mycket, göra eller inte göra liksom. Men jag ska försöka ta mig modet att göra det så snart som möjligt.


   
SvaraCitera

Hejsan123: Hahhaha jadå. Om det blir på det sättet, ja. Ska försöka göra det i helgen iallafall. Dock Inte imorgon (alla hjärtans dag).skulle bli lite för obvious! Och ja, du har rätt! Jag överanalyserar för mycket, göra eller inte göra liksom. Men jag ska försöka ta mig modet att göra det så snart som möjligt.

Glöm inte: Those who hesitate masturbate.


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Har du skrivit än? Vad skrev du?


   
SvaraCitera

Hejsan123:

Skrivit än då?


   
SvaraCitera