Notifications
Clear all

Ska man ha sex än ?

Topic starter

Jag har träffat en helt underbar kille på resektionen på ett bad. Han är väldigt intelligent och smart och han lyckades charma mig totalt med hans fantastiska personlighet och leende! Han är 24 och jag är 19.
Vi var på första dejt i lördags, han bjöd han mig på restaurang och bio det var riktigt trevligt. igår bjöd han på fika sen drog vi hem till han. Vi satt och snackade i några timmar, det var riktigt trevligt. Det enda fysiska vi gjorde var typ hångla och kramas sen ville jag inte gå längre än så. Den kommande lördagen vill han bjuda mig på restaurang och jag tror att han kommer bjuda mig hem till han efteråt.

Grejen är den att jag gillar honom och jag attraheras av han. Men jag vill helst vänta med sexet. Om jag inte var intresserad av att lära känna honom mer och typ något seriöst så skulle jag verkligen inte göra en big deal av det men jag gillar honom och jag är helt livrädd för att han ska typ inte vara intresserad av mig efter att vi har haft sex.
Vi har ändå bara träffats 2 gånger (på lördag blir det tredje gången) vi har lärt känna varandra hyfsat bra men det känns för ändå lite för snabbt..
Vi är ju ändå 2 vuxna personer och jag är orolig att han kommer typ tröttna eller typ inte vara lika taggad att träffa mig om jag inte har sex med han ... men o andra sidan han kanske tycker jag är lätt om jag har sex med han nu ..
Vad tror ni ??

Jag skulle verkligen behöva lite seriösa kommentarer från killar som kan säga mig vad dom skulle tycka och tänka i en sån här situation.. om ni var intresserad av en tjej skulle ni vänta med sexet eller skulle ni då bara skita i henne om hon inte ville ha sex? jag har en riktigt stor beslutsångest så snälla hjälp mig ... jag vill verkligen inte förstöra det här 🙁

Ämnesetiketter
Topic starter

Finns svar i den andra. Lås och radera den här.

ReplyQuote
Topic starter

Paranoia:

Ska man ha sex än ?

Det har man när man känner för det. [tard]

ReplyQuote

follow your heart

ReplyQuote