Aviseringar
Rensa alla

skaffa barn

Utav vad jag har hört så gör det förbaskat jävligt ont,så ont så några dör av det. men du är allt för ung för att få barn! njut av livet 😀[bigcheers]

SvaraCitera

[smile]

SvaraCitera

om du mot förmodan inte skulle vara trolla, frågar jag dig:
älskar du din pojkvän?

för om ni får barn och han är sig pappa kommer han förmodligen hamna i fängelse för pedofili, då du är för ung för att ha sex över huvudtaget och bara är ett barn..

men om du tycker det är värt att skaffa ett barn som du inte kommer kunna ta hand om, som dina föräldrar eller socialen kommer få ta hand om samt att din såkallade "pojkvän" hamnar i fängelse, så visst skaffa barn du..

samt som många andra sagt, du har antagligen inte ens fått din mens..

men lycka till, hur du än gör [tard]

SvaraCitera

Då din fråga handlar om ifall det gör ont att föda barnet och inte själva sexet, skriv här ist: http://ungdomar.se/forum.php?forum_id=76

ditt lille troll[bigsmile]

SvaraCitera

SvaraCitera
Papper

NUJÄVLARR:

Barn ska inte föda barn.

SvaraCitera

Hej!
Om du nu är 11år och vill skaffa barn så, har du fått din mens än? Du kan inte skaffa barn om du inte har fått mensen..
Du borde tänka lite på ditt liv, din skolgång, och hur ska du försörja ditt barn? Om du säger sådant om dina föräldrar, kommer de då att hjälpa dig ta hand om ditt barn?
Är du könsmogen vid din ålder? Alltså fått bröst, könshår osv, det är viktigt att kroppen är i fatt innan du ger dig på att skaffa barn.
Tänk även framåt, om det skulle hända något och det tog slut mellan dig och din kille, vad händer då?
Självklart gör det ont att föda barn, och jag kan säga det att för dig som är så liten och inte fullt utvecklad i kroppen alltså inte har växt klart, så kommer det göra mycket ondare för dig! Din livmoder, slida osv har inte växt klart och det blir jobbigare för dig att krysta och föda när du är så liten och trång.

SvaraCitera

Utspårat.

Otroligt många påhopp från olika håll

Tråd låst.

Helt klart.

SvaraCitera

Tråden låst

SvaraCitera