mattep3:
hur skaffar jag ett ligg
Det gör du inte, för du är bara tretton år. Ok?
Fråga någon söt 13-årig flicka kanske!
Semi:
"Nirr i osexig pose med en spade
men såna bilder har jag redan uppe i det namnet
Spelman:
Fråga den lokala pedofilen Börje, 52 om han vill ställa upp.
Räknas det som pedofili om den yngre är 13 år? Är det inte från 12 och neråt?
Ack, dessa patetiska P13.
p3, är på.
Sex med dig själv känns lagom riskfyllt och enkelt för dig.
Istäcke:
Räknas det som pedofili om den yngre är 13 år? Är det inte från 12 och neråt?
Beror väl på hur utvecklad 13-åringen är, men 13-åringar brukar inte vara det, särskilt inte killar.
Lägg upp en annons på Blocket! Och på E-Bay! Och en på Arbetsförmedlingen! Skriv i din Facebook-status! PM:a folk på UM! Ring dina polare! Utnyttja dina kontakter! Du kanske har nån kusin som känner fler i samma situation? Har du syskon? Har de snygga polare? Tänk "outside the box"!
Spelman:
Beror väl på hur utvecklad 13-åringen är, men 13-åringar brukar inte vara det, särskilt inte killar.
Jag har aldrig hört att sådant skulle bero på hur utvecklad den yngre är, men så kanske det är...
finns det inte en ganska stor grupp äldre män som är sugna. det är väl bara att pallra dig ut på QX.se
vill du ha chicks blir det nog lite svårare, men om du ändå letar hooka någon som är 13 och förpubertal så behöver ni inget skydd
Men, du är tretton. Du har inte fått någon penis än.
hahahah
Nirr:
men såna bilder har jag redan uppe i det namnet
Pft, finns ingen bild på dig med en spade som är osexig, sluta ljuga.
gör som jag. jag är också 13år (:
jag har varit bra kompis med en kille (utan något spår av attraktion) i ungefär år nu. och för inte så längesen började vi skriva sms till varandra väldigt ofta. i början va det bara vanliga sms, men sen började vi skriva en massa snuskiga saker. som tex vad vi skulle göra på toan i skolan o.s.v.
sen tillslut började vi bli allvarliga och så grovhånglade vi på toan i skolan.
så nu träffas vi ungefär 1 gång i veckan och har sex, och gör lite andra roliga saker.
men vi är fortfarande bra vänner och umgås precis som vanligt.
så mitt tips är att börja smått att sms eller chatta med en tjej du känner bra. dock ska du ju veta att hon är... vad ska man säga. modig typ.
inte alla tjejer som vill/vågar ha sex när de är runt 13år.