Om/hur kan jag skaffa en tjej online? Är 13 år!
Man kan inte
Skaffa tjej online? Bättre att hitta tjej IRL ju
första steget e att snacka med någon, inleda en konversation. i din ålder lättare snacka med någon i verkligheten
Tedras: i din ålder lättare snacka med någon i verkligheten
VEM? VEM FAN SKA JAG SNACKA MED I VERKLIGHETEN?
Vad menar du med lättare? Jag har mycket lättare att snacka med folk på internet. eller menar du med något särskilt syfte?
Tedras:
första steget e att snacka med någon, inleda en konversation. i din ålder lättare snacka med någon i verkligheten
Tro mig, det är sjukt mycket lättare för oss att skriva på Snapchat eller dylikt än att prata IRL. Många börjar ju bara svettas när de pratar med tjejer
123fendas:
VEM? VEM FAN SKA JAG SNACKA MED I VERKLIGHETEN?Vad menar du med lättare? Jag har mycket lättare att snacka med folk på internet. eller menar du med något särskilt syfte?
trådskaparen e bare 13. i din ålder då funkar både like bra. Brudar finns överallt
spearmint:
Tro mig, det är sjukt mycket lättare för oss att skriva på Snapchat eller dylikt än att prata IRL. Många börjar ju bara svettas när de pratar med tjejer
ts e bara 13
Tedras:
Dock ont om tjejer att snacka med.
Tedras:
trådskaparen e bare 13. i din ålder då funkar både like bra. Brudar finns överalltts e bara 13
Yeah, ett års skillnad från mig
yubo
vad är det med 13 åringar och kärlek
vill du ha en flickvän eller en internet-flickvän
widediaper:
vill du ha en flickvän eller en internet-flickvän
Internetflickvän är nog mycket lättare tror jag