Notifications
Clear all

Skatteåterbäring!

Topic starter

Har skattejämkat[sad]

ReplyQuote
Topic starter

Marmoth:

Vore spännande att veta vilka företag du har aktier i. Telia är väl typ vanligast bland ungdomar har jag för mig.

Har faktiskt ingen aning, det är min mamma som pysslar med det där. [blush]

ReplyQuote
Topic starter

får 200 kr :D:D:D:D:D:: D:.d ehfijojwifcec

fick typ ingen lön alls förra året

ReplyQuote
zIGGE

Vill ha mina 6700kr nu tack. Lovade bort allt jag skulle få tillbaka på skatteåterbäringen till en vän som verkligen behöver dem.

ReplyQuote
Topic starter

Fortfarande inte fått reda på't. [mad]

ReplyQuote
Topic starter

Pendulum:

Fortfarande inte fått reda på't. [mad]

du kan ju loggga in på skatteverkets hemsida och kolla [party]

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

du kan ju loggga in på skatteverkets hemsida och kolla

Har försökt, men:
Felkod: 701
Du har inte fått någon förtryckt inkomstdeklaration och kan inte använda e-tjänsten. Vänd dig till Skatteupplysningen om du har frågor.

[sad]

Har iofs skattejämkat, men har gjort det förut och ändå fått deklarera (samt tom fått betala tillbaka). Ångrar att jag skattejämkade men borde få inkomstdeklarationen ändå.

ReplyQuote
zIGGE

Pendulum:

skattejämkade

Vad är detta och hur går det till? Ha en helt svart inkomst?

ReplyQuote
Topic starter

Pendulum:

Har iofs skattejämkat, men har gjort det förut och ändå fått deklarera (samt tom fått betala tillbaka). Ångrar att jag skattejämkade men borde få ändå.

jaa man ska ju få deklarationspapper ändå, har jag också fått när jag har jämkat. konstigt att du inte har fått [tard]

ReplyQuote
zIGGE

enhimmelskdrog:

har jag också fått när jag har jämkat. konstigt att du inte har fått

Deklarationsutskicket pågår till mitten av april.

Källa: ​Cplång länk

Så hon är cool änsålänge.

ReplyQuote
Topic starter

zIGGE:

Deklarationsutskicket pågår till mitten av april.

ja men man kan ju logga in på skatteverket och se innan man får pappret! [no-no]

ReplyQuote
Topic starter

zIGGE:

Vad är detta och hur går det till? Ha en helt svart inkomst?

http://www.skatteverket.se/omskatteverket/nyheter/2010/nyheter/skattejamkningsom...

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

jaa man ska ju få deklarationspapper ändå, har jag också fått när jag har jämkat. konstigt att du inte har fått

Ja, får förhoppningsvis på fredag eftersom utskicket, som zIGGE påpekade, pågår till mitten av april.

ReplyQuote
Topic starter

Pendulum:

Ja, får förhoppningsvis på fredag, eftersom utskicket, som zIGGE påpekade, pågår till mitten av april.

ja [cute] men tycker det är konstigt att du inte kan logga in ändå, för det ska man ju kunna göra innan.

ReplyQuote
Topic starter

enhimmelskdrog:

ja men tycker det är konstigt att du inte kan logga in ändå, för det ska man ju kunna göra innan.

Jaa, kasst. [sad]

ReplyQuote