dom lärare och program ansvariga personen ville prata med mig på skolan och jag kommer bara säga till dom att det är 0% chans att jag kommer gå klar i deras utbildning för den är helt värdelös och jättetråkig. och det ärdäröfr jag intevarit där så mkt. men dom skulle prata med mig för att övertala mig så dom fick ha kvar mig .
skulle ni gått en utbildning som ni tyckte var jättetråkig, och värdelös?
beror på handlar ju om pengar väl
går en utbildning som är jättetråkig och värdelöst
det är jättetråkigt och värdelöst
klyschigt men inspirerande
gick ett program innan som va jättetråkigt o värdelöst men ja löste de jätteenkelt ^__________^
whaddup bird:
beror på handlar ju om pengar väl
nej?
reben:
gick ett program innan som va jättetråkigt o värdelöst men ja löste de jätteenkelt ^__________^
vfr?
försökte. straffade ut mig genom att bli obehörig att fortsätta programmet.
det var nog bra på sätt och vis.
OF 5:
försökte. straffade ut mig genom att bli obehörig att fortsätta programmet.
det var nog bra på sätt och vis.
kommer också bli det
VAD ska man göra sen?
kommer också bli det
VAD ska man göra sen?
gråta av oförmåga typ
vet inte
söker jobb, det är en källa till ångest, som att plugga på ett kasst program gånger tusen..
skulle byta linje kanske, men inte hoppa av helt
OF 5:
gråta av oförmåga typ
vet inte
söker jobb, det är en källa till ångest, som att plugga på ett kasst program gånger tusen..
det gjorde jag innan , nu vill jag göra nåt roligare
inte jobb
Beror ju lite på hur gammal du är, är du under 20 så finns det fortfarande en massa andra möjligheter. När jag var 16 så försökte jag med gymnasium men praktiserade i ett år istället. Som 17 så försökte jag igen men började på en annorlunda skola istället där jag trivs mycket bättre. Tycker att du definitivt ska byta skola eller pröva nånting annat som du trivs bättre med.