Aviseringar
Rensa alla

Skolfoto


Ämnesstartare

Hjulsider:

Jag lotsas inte.

Hjulsider:

men även om jag är en förvuxen bebis så vill jag inte bli sedd som det.

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[no-no]

Nu ska jag förklara... Bild vill jag inte se dum ut för jag har inget vackert leende och ser bäst ut, enligt mig själv, med neutral min. Men jag spelar ju ingen roll när jag är ute bland vänner eller är på jobbet och i skolan. Det är bara på bild. Och alla vill väll se så bra ut som möjligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjulsider:

alla vill väll se så bra ut som möjligt?

Ja, självklart. Men det var detta jag menade:

Hjulsider:

men även om jag är en förvuxen bebis så vill jag inte bli sedd som det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men även om jag är en förvuxen bebis så vill jag inte bli sedd som det.

Jaså, det var det du hängde upp dig på. Många är ju nedvärderande och nedlåtande med den meningen att man fortfarande ser på datoranimerade filmer och ser på tecknat, då man är nästan 21 vintrar. Därför är det inte så kul när man får det stämplat i pannan att man är ett barn i jätteförpackning. Men i övrigt står jag för det... När jag umgås med de som känner mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjulsider:

Därför är det inte så kul när man får det stämplat i pannan att man är ett barn i jätteförpackning. Men i övrigt står jag för det... När jag umgås med de som känner mig.

Ok, då förstår jag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ok, då förstår jag!

Bra[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Orka låtsas var någon man inte är.

Jag gör det hela tiden[blush]


   
SvaraCitera

Jag har aldrig någonsin sett bra ut på ett skolfoto, så varför ändra den vanan!? eheh.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, på den enskilda bilden blev jag alltid sämst
några gånger blev jag asdålig på gruppfotot också men förra året (vilket var det sista skolfotot) blev jag bra[smile] enligt mig alltså[blush]


   
SvaraCitera

Hej jag har ett super problem. aa jag har världens sämsta själv förtroende och det jobbiga är att jag inte använder smink. Nä typ alla gör de. Jag är 14. Vet inte riktigt vad jag ska göra har skolfoto snart och börjar bli orolig för att jag ska bli extremt ful. Vill ha smink men känner mig inte bekväm. hjälp? ): kramHjärta


   
SvaraCitera