Våran skola var med i GP (göteborgs posten) efter att det varit ''levande djur'' i maten, åt aldrig den dagen så vet inte riktigt, Men dom fick i alla fall renovera om köket och allt för det var (tror de var maskar) iaf överallt..
Men nu har den faktiskt blivit riktigt bra eftersom vi fått ''riktiga'' kockar, det var ju nån ''matakut'' sak hos oss, Så dom lär vara där tills våra andra kockar lärt sig laga mat xD
Men detta var typ mer än 6 månader sen 😛
Intressant, I KNOOOW xD
Webbitch:
Du har en bra ekonomi eller en väldigt bra deal? Själv skulle jag aldrig ha råd
Skolan betalar, vi går till en restaurang nära södra station som heter Hellströms, lunch kostar 70kr där, och det ingår ett sallads buffé och fika. God mat men skulle inte betala det själv, för dyrt i längden.
Kanske ska lägga till att jag går IV, så vi är bara drygt 21 personer i skolan.
Speltidning:
Skolan betalar, vi går till en restaurang nära södra station som heter Hellströms, lunch kostar 70kr där, och det ingår ett sallads buffé och fika. God mat men skulle inte betala det själv, för dyrt i längden.
Bra deal med skolan då Önskar vi hade så
Speltidning:
Kanske ska lägga till att jag går IV, så vi är bara drygt 21 personer i skolan.
Det går ungefär lika många i min klass, och då är vi en liten klass O.o
äsch sluta klaga på skolmaten 🙂
önskar man fick "gratis" skolmat på högskolan.. så jävla jobbigt att ta med sig mat varje dag och dyrt att köpa mat.
Skruv...
Hmm... Det "mysigaste" Jag hittat själv är väll "biffar" fulla med sand, och helgröna korvar.
Men sen har ju polare hittat annat, tex, maskar, insekter m.m.
Jag hittade en hand i gratängen.
Lemasives:
Jag hittade en gång en neger i matsalen när jag gick i gymnasiet, sedan dess har jag alltid haft problem att lita på främmande människor.
Jag har bara fått hår, och nån järn bit typ!
Fast har inte varit där på över 5 månader..
Förutom typ 5 kg lök, så inget... skolmaten är rätt god faktiskt. Fast, lök. En JÄVLA massa lök. Maten smakar inte så mycket lök, det ligger bara en massa stooora smaklösa lökbitar i 🙁
Mellanstadiet var det skitbra mat. Högstadiet, årskurs 7 och 8 var det skitbra mat, årskurs 9 sög den (annan skola och stad). Gymnasiet var den skitbra.
ÅH GUD JAG DÖR AV SÅNT HÄR, därför jag är så jävla försiktig med vad jag käkar i skolan, kan inte äta ...röror, är rädd att hitta något skabbigt som jag kommer spy av.
Har för övrigt hittat hårstrån (ej från mig, har dreads för fan) och bladlöss i salladen
Det äckligaste jag själv hittat är hårstrån i maten... Hittar det nästan varje gång... Därför äter jag inte i skolan :'D