Notifications
Clear all

skoltrött?

Bandit.:
allah akbar atombomber2.jpg

XD

ReplyQuote
Topic starter

Bandit.:

är du säker (=

Jag är inte emot att testa 😉

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe:

Ah, ja det är fan inte nice alls med lärare som gör livet surt för en!
Ja, det blir stressigt speciellt när man strävar efter högre betyg blir det ännu värre när det är mycket uppgifter att göra klart. Det viktigaste är ändå att bli klar med kurserna än att få så högt betyg som möjligt.
Samma för dig! Det löser sig till slut när man blir klar med gymnasiet iaf! Mycket glad

Ja jag är så taggad på studenten det ska bli underbart att få komma iväg 🙂 

ReplyQuote

filmjölk:

Ja jag är så taggad på studenten det ska bli underbart att få komma iväg 🙂 

Håller helt med! 😀 Ska bli underbart att få komma ut i arbetslivet, ska nog studera på universitet men känner att jag vill ha en paus ändå.

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe:

Håller helt med! 😀 Ska bli underbart att få komma ut i arbetslivet, ska nog studera på universitet men känner att jag vill ha en paus ändå.

Samma här! Är sugen på att komma ut i lite mer mognare miljö än gymnasiet. Gymnasiet kan ofta vara väldigt omoget fortfarande.

ReplyQuote
Topic starter

Bandit.:

är du säker (=

Nej 😀

ReplyQuote

filmjölk:

Samma här! Är sugen på att komma ut i lite mer mognare miljö än gymnasiet. Gymnasiet kan ofta vara väldigt omoget fortfarande.

Jag håller med, tyvärr finns det en del omogna individer och i värsta fall hela klasser som bara beter sig illa. Vi är i mellanlandet mellan ungdom och vuxen, man har inte kommit ifrån ungdomen men börjar att mogna, sen är det ju från person till person givetvis.
Men som arbetare kommer man äntligen med vuxna, så otroligt skönt, man blir mer självständig men mer ansvar. Jag själv betalar räkningar så vet hur det är med den biten, dock är det inte i närheten av vad Mamma och Pappa har att göra med!

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe: