Notifications
Clear all

skoltrött?

Bandit.:
allah akbar atombomber2.jpg

XD

ReplyQuote
Topic starter

Bandit.:

är du säker (=

Jag är inte emot att testa 😉

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe:

Ah, ja det är fan inte nice alls med lärare som gör livet surt för en!
Ja, det blir stressigt speciellt när man strävar efter högre betyg blir det ännu värre när det är mycket uppgifter att göra klart. Det viktigaste är ändå att bli klar med kurserna än att få så högt betyg som möjligt.
Samma för dig! Det löser sig till slut när man blir klar med gymnasiet iaf! Mycket glad

Ja jag är så taggad på studenten det ska bli underbart att få komma iväg 🙂 

ReplyQuote

filmjölk:

Ja jag är så taggad på studenten det ska bli underbart att få komma iväg 🙂 

Håller helt med! 😀 Ska bli underbart att få komma ut i arbetslivet, ska nog studera på universitet men känner att jag vill ha en paus ändå.

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe:

Håller helt med! 😀 Ska bli underbart att få komma ut i arbetslivet, ska nog studera på universitet men känner att jag vill ha en paus ändå.

Samma här! Är sugen på att komma ut i lite mer mognare miljö än gymnasiet. Gymnasiet kan ofta vara väldigt omoget fortfarande.

ReplyQuote
Topic starter

Bandit.:

är du säker (=

Nej 😀

ReplyQuote

filmjölk:

Samma här! Är sugen på att komma ut i lite mer mognare miljö än gymnasiet. Gymnasiet kan ofta vara väldigt omoget fortfarande.

Jag håller med, tyvärr finns det en del omogna individer och i värsta fall hela klasser som bara beter sig illa. Vi är i mellanlandet mellan ungdom och vuxen, man har inte kommit ifrån ungdomen men börjar att mogna, sen är det ju från person till person givetvis.
Men som arbetare kommer man äntligen med vuxna, så otroligt skönt, man blir mer självständig men mer ansvar. Jag själv betalar räkningar så vet hur det är med den biten, dock är det inte i närheten av vad Mamma och Pappa har att göra med!

ReplyQuote
Topic starter

trevlig-snubbe:

Jag håller med, tyvärr finns det en del omogna individer och i värsta fall hela klasser som bara beter sig illa. Vi är i mellanlandet mellan ungdom och vuxen, man har inte kommit ifrån ungdomen men börjar att mogna, sen är det ju från person till person givetvis.
Men som arbetare kommer man äntligen med vuxna, så otroligt skönt, man blir mer självständig men mer ansvar. Jag själv betalar räkningar så vet hur det är med den biten, dock är det inte i närheten av vad Mamma och Pappa har att göra med!

Ja. Jag är framförallt extremt trött på omogna killar som beter sig illa mot tjejer, det finns en hel hög i min skola. Samma sak med tjejer som helt enkelt är extremt otrevliga mot mig och andra utan anledning, bara tråkigt. Längtar verkligen till att skaffa eget också och kunna bestämma mer själv över livet 🙂 

ReplyQuote

filmjölk:

Ja. Jag är framförallt extremt trött på omogna killar som beter sig illa mot tjejer, det finns en hel hög i min skola. Samma sak med tjejer som helt enkelt är extremt otrevliga mot mig och andra utan anledning, bara tråkigt. Längtar verkligen till att skaffa eget också och kunna bestämma mer själv över livet 🙂 

Ja, det är så onödigt när folk är otrevliga helt utan anledning, det är ju inte helt säkert att det blir bättre på en arbetsplats men man kan ju faktiskt byta jobb också, sen är nog vuxna inte extremt elaka, bara dumma i huvudet om det är så. Men så otroligt skönt för dig att slippa alla omogna killar och extremt otrevliga och omogna tjejer som bara beter sig illa mot andra och dig.

Håller med, skönt att få flytta ut och ha eget, göra mer av den mat man vill, göra saker hemma som kanske inte gått så bra att göra hemma osv.

ReplyQuote