Aviseringar
Rensa alla

skriv de senaste du åt!!!!


Grillad macka igen med paprikapesto, mozzarella ost och kyckling. 


   
SvaraCitera

falafel och potatismos


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
falafel och potatismos

Det kan jag göra till dig, dock inte potatismos men med riktig god sallad till. Min favoritgäst beställer alltid det eller "umph" och så smakrik som möjligt. Färgerna ser läckra ut, kul att göra Tumme upp


   
SvaraCitera

IMG_20181115_163018_242.jpg

Gröt, russin, äppelmos, ljus sirap och varm nyponsoppa. Min mage har inte mått bra idag, ingen aptit. Den är fortfarande tom efter den här måltiden, blir gröt till frukost. Knäckebröd vågar jag dock inte älska än, kommer nog aldrig göra heller. Rodnar


   
SvaraCitera

En twix doppad i jordnötssmör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min vilja att dö efter att ha sett denna videon... 


   
SvaraCitera

Gifflar, inga oliver denna gång tyvärr^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CitronSaft:
Gifflar, inga oliver denna gång tyvärr^^

Haha, oliver är ej nice


   
SvaraCitera

CitronSaft:
Gifflar, inga oliver denna gång tyvärr^^

Gifflar, de nya smakerna är faktiskt ganska så goda. Bara de inte glömmer originalet. 


   
SvaraCitera

Igår pepparkaksmuffins och smörrebröd. Åt precis min första double cheesburger, (Burger king) milkshake choklad och nu sitter jag med Kina puffar från Coop. Jag tog slut på påsarna Gråter


   
SvaraCitera

Bacon och champinjoner i nån ostsås. Remi nougat. Chokladmuffins, rostad bröd med aprikosmarmelad. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gumbo


   
SvaraCitera

20181120_113347.jpg

Skulle göra med köttfärssås i men kom på att det inte stod på inköpslistan, men tanken var god i alla fall och sen känns det lite meningslöst och göra köttfärssås när det ska vara sylt och glass, sirap eller citron till pannkakor. Glad

Jag ska nog vispa ägg och mjölk innan jag tar mjölet. De blev lite platthårda. 


   
SvaraCitera

20181120_132948.jpg
En Budapest var längesen. Mättande god. Kunde vart lite sylt i som prinsesstårtan. Där är det mer grädde än sylt och i Budapest är det mer fyllning plus chokladen. Varför är det så? Varför kan det inte vara lika mycket av allt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pepparkaka.. Börjar bli dessa tider nu Rullar ögonen


   
SvaraCitera