Grillad macka igen med paprikapesto, mozzarella ost och kyckling.
falafel och potatismos
Ruttenfisk:
falafel och potatismos
Det kan jag göra till dig, dock inte potatismos men med riktig god sallad till. Min favoritgäst beställer alltid det eller "umph" och så smakrik som möjligt. Färgerna ser läckra ut, kul att göra
Gröt, russin, äppelmos, ljus sirap och varm nyponsoppa. Min mage har inte mått bra idag, ingen aptit. Den är fortfarande tom efter den här måltiden, blir gröt till frukost. Knäckebröd vågar jag dock inte älska än, kommer nog aldrig göra heller.
En twix doppad i jordnötssmör
Min vilja att dö efter att ha sett denna videon...
Gifflar, inga oliver denna gång tyvärr^^
CitronSaft:
Gifflar, inga oliver denna gång tyvärr^^
Gifflar, de nya smakerna är faktiskt ganska så goda. Bara de inte glömmer originalet.
Igår pepparkaksmuffins och smörrebröd. Åt precis min första double cheesburger, (Burger king) milkshake choklad och nu sitter jag med Kina puffar från Coop. Jag tog slut på påsarna
Bacon och champinjoner i nån ostsås. Remi nougat. Chokladmuffins, rostad bröd med aprikosmarmelad.
Gumbo
Skulle göra med köttfärssås i men kom på att det inte stod på inköpslistan, men tanken var god i alla fall och sen känns det lite meningslöst och göra köttfärssås när det ska vara sylt och glass, sirap eller citron till pannkakor.
Jag ska nog vispa ägg och mjölk innan jag tar mjölet. De blev lite platthårda.
En Budapest var längesen. Mättande god. Kunde vart lite sylt i som prinsesstårtan. Där är det mer grädde än sylt och i Budapest är det mer fyllning plus chokladen. Varför är det så? Varför kan det inte vara lika mycket av allt?
Pepparkaka.. Börjar bli dessa tider nu