SkeletonGirl:
Var det tom och jerry kex, dinosaurie kex, svampbob och de där andra figurerna med digestive choklad eller typ pocky, vet inte vad de japanska som är formade som björnar heter. Nått med panda.
nä jag sluka kissen
pizza
Några tacos.
rökt renskav
knäckemacka
valnötter
SkeletonGirl:
Är de bara nyttigheter nu, pratar du valspråket?

uuuuooooooooo ooo uuuuuaua
oooooooooooi uuooooooh
dahlbear:
uuuuooooooooo ooo uuuuuaua
oooooooooooi uuooooooh
Kina puff symbolen på discord är coolare
Nu kommer mina saker

gott men tråkigt

bläh

tänkte på bananer men blir inte godare för det, försökte vara nyttigare än frozen yoghurt och de där. Oboy på oboy, men det är väl inte oboy för flingorna är bara smaken av choklad. 
gottegris varenda dag, varför säger man gottegris, gillar inte grisar om det inte är prydnader. 
Blev ingen bild på morotskakan och om någon frågade vad min lunch var så var det fika för två. 
vågade prova något nytt, chicken king men för lat för att ta på ketchup, tycker det borde ingå. För lite majonnäs, snåljåpar. Valde bort isbergsalladen, milkshake maskinen trasig. Tycker den alltid är det, mättande men tröttnade samtidigt som jag åt. Kan jag inte bara få en större hamburgare så jag kan gå upp i vikt. Fattade inte det var en hand på reklamen, ser 3d ut.
dahlbear:
vad för saker?
Det har du redan sett men du följer inte alltid min story så du får skylla dig själv om jag glömmer visa dig