Aviseringar
Rensa alla

Skriv en UMare...

Ämnesstartare

turtle: vem? va?

sameshit 

isola 

SvaraCitera
mynona

Stark och ståndfast moralist. 

Kan Inte

SvaraCitera
höna

tyst... jaaa tyst.

amsi

SvaraCitera
Ämnesstartare

Amsi är en fin liten tjej, tycker om henne. Hon är lagom knasig och verkar vara en rätt ogenerad person. Ska bli väldans spännande att träffa henne.

internet då?

SvaraCitera
Ämnesstartare

mystisk, verkar klipsk, är gråtrunkig, sådant bra, kul att han är tillbaka

nöbbie

SvaraCitera

Nubbie hyser mycket stora resurser i såväl hjärna och hjärta som händer.

Xisco?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fascist

Mynona

SvaraCitera
Ämnesstartare

Mynona är påläst som en jävla jävel och borde få ikläda sig en tvivelaktig 90-talskavaj och bli en ny kvinnlig Herman Lindqvist i teve, utöver det så präglas hon av en förmåga och vilja att föra långa, utförliga debatter samt en viss integritet när det gäller att visa upp sin personlighet, det mindre förträffliga uttrycket attentionwhore är något som hon är ganska långtifrån till en punkt där jag från början uppfattade henne som lite robotartad. 

järn? 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Full av vrede. Syns oftast i mörka hörnor på svartklubbar. Vad han annars gör är det ingen som vet.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan är en bra grabb, honom tycker jag om. Han är mycket trevlig och jätteroligt att umgås med, fin kille liksom. 

Knegaren

SvaraCitera
Ämnesstartare

Världens bästa 

Dazed

SvaraCitera

han borde starta ett öl-märke uppkallat efter sig själv.

tevepro

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tevepro är ett charmtroll. Söt, snäll, vänlig och omtänksam. Han är skojig, sarkastisk, skön och har glimten i ögat. Tror han charmar många tösar och har en känsla av att han skulle vara en bra far. 

Fingerprints

SvaraCitera

hmm

6/10

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints verkar vara en sådan där som pendlar mellan väldigt glad och ganska ledsen, hennes umande präglas som jag tidigare har nämt mest mellan att försöka ge anura några eventuellt välmenande verbala sparkar i röven samt att lägga upp glada frukostgifar med sig själv som motiv, ibland figurerar kattstkrället också. Hon verkar gilla mig också det ska man göra tycker jag. Gillar henne trots att hon är moderator på detta dårhus.

Outro?

SvaraCitera