personen ovan väljer ämne
skidor
gillar inte skidor. i början gjorde jag det fastän det var för att skidor vad "standard" av de saker man åkte. sen började jag pröva snowboards miniskidor och sånt och det är ju mycket roligare.
musik.
jag tycker om att åka skidor. utför. ej framåt på plan mark. böja på benen och känna hur det bränner när man bränner ner för backen blicken stadigt fokuserad. jag kkör in i små barn.
kukar
känner att tidsaspekten i denna lek kan bli problematisk.
skriv om tevepros ämne.
musik skall vara meningen med frihet och inte motsatsen till havssalt. en gång lyssnade jag på musik men det var inte jättebra utan mera helt okej. jag lyssnade på vengaboys.
kukar
Oh my! Du visste att jag skulle skriva först, visst?! Nu är jag visserligen inte på humör för att lägga ner tid i denna tråd.. Men skidor är verkligen mitt ämne! Synd att jag inte känner någon som delar intresset though, så jag kan dra på feta vinter-resor menar jag.. Förr vart man ju iväg med mami & papi varje sportlov..
Hade jag varit mer ambitiös hade jag flyttat neråt italienska gränsen och försökt mig på att köra igång en firma som inriktar sig på någonting med skidor/och eller kringutrustning..
---------------------------------------------------------------
BLODPUDDING
Men kuuuk då..
Kan ingen bara skriva om kukar?
(obs detta skrev jag ang. ämnet kukar)
våfflor!
polymyalgia_reumatika:
)
du är för övrigt ett inlägg ifrån 666 inlägg, N-I-C-E!
Chi Huang Ti:
du är för övrigt ett inlägg ifrån 666 inlägg, N-I-C-E!
Nämen oj! Eftersom u påpekade detta så kan du få vara mitt inlägg nr 666
SKRIV OM VÅFFLOR NU!
Våfflor är gott men inte jättegott. Jag gillar inte sylt så mycket och därmed anser jag inte våfflor vara en höjdare men jag gillar det deffinitivt mer än pannkakor. Jag har ett svampbobvåffeljärn.
katter
Chi Huang Ti:
Jag har ett svampbobvåffeljärn.
MARRY ME!
Chi Huang Ti:
katter
tog hand om en katt under 3månader en gång, katten gillade att klösa på mina högtalare mina lakan min tapet mina stolar och min soffa. Om katter kunde betala i svenska kronor skulle han varit skyldig mig många många kronor
skalbaggar