agnes_:
men du skrev ju lmao vilket står för att skratta så på något sätt skrattade du ju. märker att du inte har några vänner när du håller på detta sättet 😛 jo lokes är typ din ända vän eftersom att han är osäker på sin identitet och behöver bekräftelse online precis som du
vem behöver bekräftelse? och ja jag vet vad lmao betyder, men jag skrattade inte åt min kommentar utan om DIN vilket jag redan har sagt. och vara osäker på sin identitet är okej, man behöver inte alltid veta vem man är, man kan gå runt och hitta sig själv på andra sätt. det är okej jag vara lost och inte veta vem man själv är, inget att skämmas över
oneday:
vem behöver bekräftelse? och ja jag vet vad lmao betyder, men jag skrattade inte åt min kommentar utan om DIN vilket jag redan har sagt. och vara osäker på sin identitet är okej, man behöver inte alltid veta vem man är, man kan gå runt och hitta sig själv på andra sätt. det är okej jag vara lost och inte veta vem man själv är, inget att skämmas över
man bör skämmas mycket om man mobbar andra över nätet och är osäker på sin egen identitet man kan liksom inte vara osäker på sin egen identitet och dömma andra hänger liksom inte ihop vännen
agnes_:
man bör skämmas mycket om man mobbar andra över nätet och är osäker på sin egen identitet man kan liksom inte vara osäker på sin egen identitet och dömma andra hänger liksom inte ihop vännen
det hänger inte ihop det du skriver heller, jag fattar inget. plus tror du gör lite dubbelmoral här och reflekterar dig själv när du skriver all rappakalja om oss, vet inte var du får allt ifrån
agnes_:
Men säg inte skällsord och misgender då? Du är den sista personen som ska snacka om mobbning och vad som är okej eller inte. Det är dessutom du som catfishar folk på um
oneday:
Men säg inte skällsord och misgender då? Du är den sista personen som ska snacka om mobbning och vad som är okej eller inte. Det är dessutom du som catfishar folk på um
sök upp vad catfishar innebär innan du säger något det verkar dessutom att du är osäker på dig själv genom att du heter oneday sedan att du skriver med själv på en annan tråd tillsammans med boten säger ju också om vem du är otroligt osmakligt
agnes_:
sök upp vad catfishar innebär innan du säger något det verkar dessutom att du är osäker på dig själv genom att du heter oneday sedan att du skriver med själv på en annan tråd tillsammans med boten säger ju också om vem du är otroligt osmakligt
lmao ge dig nån gång
agnes_:
Hur är jag osäker på mig själv för att jag heter oneday vad är det här
asså inget du nämnde har inget med att vara osäker på sig själv att göra sluta säga saker du inte har koll på
oneday:
Hur är jag osäker på mig själv för att jag heter oneday vad är det här
asså inget du nämnde har inget med att vara osäker på sig själv att göra sluta säga saker du inte har koll på
du har verkligen ingen iq i det du skriver man blir hjärndead av dig
agnes_:
typical voungvobb svar skaffa dig egen ordlista missforeveralone
typical youngvobb säger du som skriver transfobiska skällsord till andra
agnes_:
du har verkligen ingen iq i det du skriver man blir hjärndead av dig
Girl jag ställde dig en fråga, svara på min fråga
agnes_:
Typiskt agnes som drar in random människor som inte behöver vara indragna
agnes_:
typical agnes som skapar drama out of nowhere och trycker ner andra för att boosta sitt ego