Aviseringar
Rensa alla

Slitet hår


nu upprepar jag väl sånt andra sagt säkert men, nej, tabletterna hjälper ej så länge du ej har vitaminbrist. och du kan inte göra ditt hår mindre slitet utan att klippa det, den ända du kan göra är att undvika få det mer slitet. toppa håret då och då och utsätt det inte för massa slitage. krama ur håret när du duschat ist för att gnugga osv.


   
SvaraCitera

Raka av det och börja på ny kula.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte vitaminbrist. Jag äter grönsaker och drickermycket vatten. tabletterna hjälper visst då[confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused][confused]


   
SvaraCitera

äppelpaj:

Jag har inte vitaminbrist.

äppelpaj:

tabletterna hjälper visst då

du har fel


   
SvaraCitera

byt till örngott av glansigt material eller skaffa dig en nattmössa i glansigt tyg obs dumpa värmebehandlingen. Börja med balsammetode. Nintendo kan berätta mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

du har fel

aahhaaha vem är du ? sorry men lämna snabbt


   
SvaraCitera

äppelpaj:

aahhaaha vem är du ? sorry men lämna snabbt

Okej, seriöst. Jag är en av dem som tidigare lämnat ett vettigt svar i din tråd. Uppför dig, din jävla snorunge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Okej, seriöst. Jag är en av dem som tidigare lämnat ett vettigt svar i din tråd. Uppför dig, din jävla snorunge.

Jag är inte uppkäftig , och kalla mig inte snorunge , din fuling


   
SvaraCitera