Hjärtlös:
Hon verkar inte särskilt bright. Så får man inte göra.. sa du till någon lärare? Hon måste sluta bete sig som en dumbom.
Ja jag sa åt 2 lärare men de ignorerade mig.
blond12:
Ja jag sa åt 2 lärare men de ignorerade mig.
Gå till rektorn. Annars kan du anmäla skolan vet du.
blond12:
ag älskade honom tydligen inte tillräcklig mycket enligt henne...alltså jag fattar det inte själv för jag älskade honom faktiskt väldigt,väldigt mycket
det är ju inte konstigt OM du inte ÄLSKAR honom, eftersom ni var ihop i mindre än en månad
isola:
Fast det är ju svårare att uppfatta sådant i skrift än irl, såklart.
Åh, är jag inte lagom tydlig?
Hjärtlös:
Gå till rektorn. Annars kan du anmäla skolan vet du.
Japp.Ska göra det.Har pratat med mina vänner, men de tar faktiskt Saras parti.
solklart:
det är ju inte konstigt OM du inte ÄLSKAR honom, eftersom ni var ihop i mindre än en månad
Nej jag vet, men jag gillade honom faktiskt väldigt mycket
RakatKadaver:
Åh, är jag inte lagom tydlig?
Det är du säkert
blond12:
Japp.Ska göra det.Har pratat med mina vänner, men de tar faktiskt Saras parti.
Jag tycker att dina vänner verkar väldigt otrevliga. Blir det värre så kanske du bör överväga att byta skola, skulle nog kännas bättre om alla föser ihop sig i ett gäng mot dig.
Hjärtlös:
Jag tycker att dina vänner verkar väldigt otrevliga. Blir det värre så kanske du bör överväga att byta skola, skulle nog kännas bättre om alla föser ihop sig i ett gäng mot dig.
Ok, ska överväga det
blond12:
en var jag som var en idiot och hon gav mig en örfil och knäade mig i magen...
men va? du måste säga till någon lärare, igen. och dina föräldrar. sådär får hon inte bete sig.
isola:
men va? du måste säga till någon lärare, igen. och dina föräldrar. sådär får hon inte bete sig.
Ja, jag gjorde det idag, efter att jag ignorerat henne hela dan, och de ska prata med Saras föräldrar.Förresten så träffade jag Philip idag.Han sa att han ville prata med mig och det gjorde vi.Han sa att han var ledsen och att han har dumpat Sara pga hur hon beter sig mot mig.Han sa oxå att han skulle stötta mig om jag behövde.Antar att det var snäll, men jag litar endå inte helt på det...
blond12:
och det gjorde vi.Han sa att han var ledsen och att han har dumpat Sara pga hur hon beter sig mot mig.Han sa oxå att han skulle stötta mig om jag behövde.Antar att det var snäll, men jag litar endå inte helt på det...
Hitta andra att umgås med.
isola:
Hitta andra att umgås med.
Japp, håller på med det.Några av mina vänner är snällare mot mig nu