du kommer älska nån annan det tar bara tid
Börja skjuta heroin istället
Jag har en relation som jag har hållit på med i över ett år. och jag mår så jävla dåligt,
det är så, så som din flickvän sa att ja känner att han prioriterar sina vänner för mycket.
jag försöker säga till honom att jag känner mig glömd, men han förstår inte.
kan du förklara för mig hur det är att vara i hans position?
Så kan ja förklara för dig hur det är att vara i ditt ex.
Gråt mycket och tänk mycket på det (och gråt mer), det gör ont och det är jobbigt men det är det bästa sättet för mig att bearbeta sorg i alla fall.
Jag beklagar.
dat ār sant
jag har varit med om detta
det var 2 ar sedan men det gōr fortfarande ont.
man kammer inte ōver det fōrens 3 ar tydligen
kan ej skriva den 3:dje sista bokstaven i afabetet 🙁
maste ga vidare!!!
ledsen_kille:
så det är liksom mitt fel att det är slut... Jag ångrar mig varje sekund men det hjälper liksom inte och hon står fast vid sitt beslut
Alla kan göra misstag, alla kan ta saker för lätt, du tog säkert henne för givet och sådana misstag gör man. Och sådana misstag förstår inte alla på en gång utan ibland krävs den hårda vägen och blir en läxa man får leva med och lära sig att tänka på i framtiden.
2,5 år är en lång tid. Jag skulle bli förkrossad och handlingslös om det tar slut mellan mig och min kille, om nån månad har vi varit ihop 3år. Kan erkänna att vi har hamnat i en slags svacka, första riktiga svackan någonsin... och just utav att jag höll på att ta min kille för givet och hade prioriterat förhållandet helt fel. Det är i princip min sista chans nu att gott göra detta och det är heller inte så jävla lätt...
Det jag tror att du behöver göra är att hitta något att fokusera på. Vare sig om det är att försöka övertyga henne om att du verkligen verkligen ångrar att du behandlat henne som du gjort eller om du ska satsa på dig själv att försöka gå vidare. Att hela tiden hålla fokusen på något som kan få dig att flyta undan från destruktiva tankar som bara gör dig ont. Lättare sagt än gjort, men det är faser du måste gå igenom för att komma ur denna kritiska tillstånd du hamnat i.
Och hur länge det kommer ta för att (vid förmodan) komma över henne och gå vidare ska du inte ens tänka på. Utan du ska nog börja ta ett steg i taget, klara av en dag i sänder så att tiden liksom flyter framåt. Annars kommer du att fastna alldeles för länge på samma ställe.
Jäklar, jag skulle inte klara att gå upp på morgonen om det hände mig. Jag tycker verkligen synd om dig, grabben. Vad var det som hände egentligen?
jag?
inget sārskilt, jag var i matsalen da jag hōrde att hon tānkte gōra slut.
jag tyckte inte om hene p.g.a att hon ville ha mer uppmārksamhet ān jag hadde tid med.
jag tānkte samma sak att gōra slut sa vi gjorde slut samtidigt!!!
men jag bōrjade tytcka om henne efter ca 2 till 3 veckor.
sa det ār ett viktigt beslut att ta, vānta altid 3 till 4 veckor innan du gōr slut.
bara ett tips
ār dyselektiker
Tack för alla svar, det hjälper mig verkligen.. Men jag vet fortfarande inte hur jag skall göra för att bli av med mina tankar om att hon har sex med någon annan hela tiden? 🙁
ledsen_kille:
hur jag skall göra för att bli av med mina tankar om att hon har sex med någon annan hela tiden?
Jag vet precis hur det känns, eller kanske inte precis, men jag har tänkt i de banorna iaf. Vad som hjälpte mig mest var att jag är en så pass bra förlorare, jag tänkte "va fan, hon vill hellre ha honom än mig, men jag vet själv att den snubben var en jävla slyna mot henne, och jag är så jävla långt ifrån det. Jag är bättre än honom, och kan hon inte inse det så får hon fan skylla sig själv" Nu visste jag iofs vem snubben hon ville ha var...
Det jag tror är det som hjälper mest är att man har självförtroende, och att man försöker hålla det på topp för att neutralisera de negativa tankar som hela tiden översvämmar ens huvud. Det är svårt att hålla humöret uppe och inte falla ner i depression när man blivit dumpad, men ge det tid och en dag kommer du upptäcka något med henne/er som gör att du tänker "vad fan skulle jag med henne till egentligen?"
ledsen_kille:
Min största oro är att et verkligen helt och hållet tar slut och jag aldrig mer får tillbaka henne och att hon träffar någon ny som är snyggare, coolare, bättre på sex, snällare, osv..
Dude, du kommer aldrig mer få tillbaka henne, hon kommer träffa någon ny som är snyggare, coolare, bättre på sex och snällare M.M!
Face it, de e så livet funkar.
Men du, de kommer du oxå!
Stå för den du e, kom över henne och ge dig ut på jakt.
Har varit i exakt samma skit som du.
Tråden låst på grund av inaktivitet