KingGurka:
är ej intresserad av henne.
Vilket säger en hel del.
Ville instinktivt sända dig en virtuell kram där, tänkte att du kanske mådde dåligt. Men ah, man kan ju inte funka med alla osv.
isola:
Ville instinktivt sända dig en virtuell kram där, tänkte att du kanske mådde dåligt. Men ah, man kan ju inte funka med alla osv.
Mår ej dåligt. Och håller för en gångs skull med dig, man kan ej funka med alla. Förstår ej ens varför vi av alla människor diskuterar detta.
KingGurka:
Mår ej dåligt. Och håller för en gångs skull med dig, man kan ej funka med alla. Förstår ej ens varför vi av alla människor diskuterar detta.
Förstår inte varför ni diskuterar det i den här tråden
KingGurka:
Men äh. Ogillar dig inte eller så, så det tycker jag absolut att vi kan göra.
kraamisz:
felåt
kraamisz:
Inte jag heller. Hon som började skriva hjärtan till mig, utan att jag provocerat henne.
isola:
Men äh. Ogillar dig inte eller så, så det tycker jag absolut att vi kan göra.
Ogillar dig, men kan gå ändå. Är inte så jävla kräsen.
KingGurka:
Ogillar dig, men kan gå ändå. Är inte så jävla kräsen.
Men hörru, Munblossarn, nu ska vi inte vara sådana
isola:
Men hörru, Munblossarn, nu ska vi inte vara sådana
Vadå? Jag är en ärlig människa.
KingGurka:
Vadå? Jag är en ärlig människa.
och det är en bra egenskap! men du ska ej vara en butter människa för det
isola:
och det är en bra egenskap! men du ska ej vara en butter människa för det
Är ej butter :S.
Inte mitt fel att du är en sexualmoralistisk tanta.
KingGurka:
Är ej butter :S.
Inte mitt fel att du är en sexualmoralistisk tanta.
äru ju
bara när det gäller att sätta på barn, vilket du borde veta
isola:
äru ju
bara när det gäller att sätta på barn, vilket du borde veta
Nej, även i andra fall. Orkar dock ej diskutera detta ännu en gång. Önskar ej gå från ogillande till fientlighet, så illa är du inte. Jämfört med Sming eller Arazoid tycker jag jättebra om dig, och ser ej något skäl att försämra det.
KingGurka:
ej, även i andra fall. Orkar dock ej diskutera detta ännu en gång. Önskar ej gå från ogillande till fientlighet, så illa är du inte. Jämfört med Sming eller Arazoid tycker jag jättebra om dig, och ser ej något skäl att försämra det.
men snutt
isola:
men snutt
Mmm. Vill ge dig "the benefit of doubt", att du egentligen är vettig men bara talar innan du tänker lite för ofta (alternativ går på känsla lite för mycket) men inser att om du varit av hankön hade jag avskytt dig för länge sen, på samma sätt som jag avskyr greger och freeway, och försöker att ej vara sexistisk.
Medan jag skriver ångrar jag samtidigt att jag skriver detta, då jag försöker ha en tro om att människor kan bli vettigare och försöker att inte döma folk för fort, men inser även då att det bara hänger på att du är av honkön. Trots att jag finner noll intresse av tanken på fysiskt umgänge med dig. Skäms lite över min sexism, men men, vad ska man göra. Jag får hoppas på det bästa bara, att du börjar lära dig att se saker från andras synvinkel och slutar vara så mycket av en holier-than-though stuck up bitch.
KingGurka:
men inser att om du varit av hankön hade jag avskytt dig för länge sen, på samma sätt som jag avskyr greger och freeway, och försöker att ej vara sexistisk.
Men det är ju sexism, att basera sådana åsikter på mitt kön
Så förstår ej detta fyllebabbel och tar det för vad det är; just fyllebabbel. Då du och jag är väldigt olika som personer och du bevisligen ser lite lättare på att utnyttja barn än vad jag gör.
Och gör det mig till en "moralens väktare" så fine.
KingGurka:
isola:
hahahah