Har aldrig försökt, men enligt vän som har gjort det så är Äntligen icke-rökare! mer eller mindre hjärntvätt för ändamålet.
Mitt personliga råd är dock att du är en jävla mes om du inte ens kan stå ut med lite abstinensbesvär i två veckor (och ja, fysiska abstinensbesvär sitter inte i längre än högst så lång tid) och behöver ett par års askes för att stärka ditt sinne.
Djävulen:
det är härligt att röka.. tänderna får den där ruttnande gula färgen, kläderna luktar skabb och man blir ett patetiskt skakande vrak som letar fimpar så fort ciggpengarna tar slut
då vet man vem som har pengar då...
postmodern:
Någon som har några bra tips och knep för att lyckas sluta röka?
börja snusa funkar skit bra, lovar.
sen trappar du ner på de å sen äre "säkert" över
sj tycker jag inte de är svårt att hålla mig ifrån nikotin när jag är själv, blir bara för frestande när man är i skolan å med vänner, går itne att säga nej ibland
har precis slutat
Arthur89:
NUJÄVLARR: börja rök brass
+1
Bara om man röker rent. Jag fastnade på cigg för att det under en period bara fanns standardbrunt hos min kran, och då meckade man ju med tobak i några veckor. Sen satt vanan i, och jag fortsatte. Får man tag i jävligt fint grönt så drar man ju rent. Sen föredrar jag brunt any day, så jag är väl partisk här.
hörde om nån som kunde sluta bara sådär. poff. men hon tyckte mest det va jobbigt att röka. haha, lättare då
men jag vet faktiskt inte, har inte så mkt tips mer än att försöka stå ut med abstinensen så gott det går
postmodern:
Någon som har några bra tips och knep för att lyckas sluta röka?
Ett knep som fungerade för mig var att säga till mig själv (eller tänka) "Nej, jag tänder en om 1 timme, eller en imorgon" Och tänkte så varje gång jag kände för att röka, and I still do. Och det fungerar! Hjärnan är så lättlurad.
Är helt rökfri nu. (så lönlös drog, nikotin) Fast har hört talas om folk som TYCKER OM NICKOKICKEN och söker den, helt ärligt det är den sämsta drogkicken någonsin, man blir lite snurrig i huvudet and then what?
Tråden låst på grund av inaktivitet