Aviseringar
Rensa alla

sluta röka


höna
Ämnesstartare

emilsh:

hur lång tid tog det att bli beroende då? Och hur svårt var det att sluta?

jag vet inte när jag blev beroende. kanske 1 år sen. och nej de har inte vart svårt hittils.


   
SvaraCitera

höna:

fail s3on, fail... jag har bara tagit 2 bloss sen ah, när ja sluta[crazy]

Det är mitt sista paket nu.. Sen blire ett långt uppehåll, fram tills i sommar åtminstone. [blush]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

S3ON:

Det är mitt sista paket nu.. Sen blire ett långt uppehåll, fram tills i sommar åtminstone.

lova de nurå[no-no]


   
SvaraCitera

höna:

lova de nurå

Ah lovar!! [smile][smile]


   
SvaraCitera

Haha, har upptäckt att internet är ett väldigt bra substitut för cigaretter [love] Märker att jag inte röker på väldigt länge när jag sitter här. Sedan kan man ju fundera på om det är så bra att sitta framför datorn i flera timmar, men det struntar vi i just nu. [cute]


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

Outro:

Haha, har upptäckt att internet är ett väldigt bra substitut för cigaretter Märker att jag inte röker på väldigt länge när jag sitter här. Sedan kan man ju fundera på om det är så bra att sitta framför datorn i flera timmar, men det struntar vi i just nu.

bättre än att röka[blush]


   
SvaraCitera
subme

Håller med de tidigare personer skrivit; rök cannabis. Känner redan nu hur suget av cigaretter är som borta då röka känns som att andas in betong damm (spliff går alltid ner).. Dock håller det sig bara under ruset (men det lär sitta i ett tag [smile]!).


   
SvaraCitera
höna
Ämnesstartare

subme:

Håller med de tidigare personer skrivit; rök cannabis. Känner redan nu hur suget av cigaretter är som borta då röka känns som att andas in betong damm (spliff går alltid ner).. Dock håller det sig bara under ruset (men det lär sitta i ett tag !).

asså ne
dyrt
och liksom.. nä

har rökt 3 cigg idag
slå mig!!!


   
SvaraCitera

Är väl inget tips men kanske bara en liten kommentar. En vän till mig slutade genom att bara lägga av helt och hållet. Att trappa ner funkade inte för henne och inte heller det där med att "bara feströka ibland", hon fick sluta HELT på en gång. Var tufft i någon månad men sedan gick det bra. LYCKA TILL!!


   
SvaraCitera

Rökte min sista i onsdags.. Går jag in i en depp-period nu till veckan skall jag prova tuggummi eller plåster! [smile]


   
SvaraCitera