Notifications
Clear all

Små bröst =(

Cherry2000:

Cherry2000

Ja du lider ju inte av trådskaparens dilemma iallafall.

Ta det som en komplimang [wink]

ReplyQuote
julshh

tro inte att du är den enda med små bröst [shake] både jag och min kompis har det, men varför ska det behöva vara ett problem? du har ju iaf en kille som älskar dig för den du är, det har inte jag så du ska vara glad.[smile]

ReplyQuote

Creator:

Ja du lider ju inte av trådskaparens dilemma iallafall.

Ta det som en komplimang

Komplimang mottagen.

ReplyQuote

Jobbigt med komplex, man blir aldrig nöjd, tro mig, jag ändrade på mina boobies och klart det blev bättre, men inte perfekt.

ReplyQuote

Bitchinblack:

jag ändrade på mina boobies

hur gammal är du? försöker att skjuta undan mina såna tankar, om operation och så, men, samtidigt vill jag ju veta mer om sånt. gjorde det ont ? hur var det? om du har lust att berätta lite alltså! 🙂

ReplyQuote

Skaffa bättre självförtroende tjejer, det är inte fel med tjejer som har små bröst. Utan tjejer med taskigt självförtroende och silikontuttar. [rolleyes]

ReplyQuote

anemic:

Jag mår mest bara dåligt över detta idag och undrar om det finns några andra tjejer därute som känner så här? Känner sig okvinnliga?

jag mår jättedåligt för att jag har så stora bröst.. det är bara opraktiskt och verkligen ivägen, och OSKÖNT när man har sex.
skulle gärna byta dom till en A-kupa. åh, vad skönt det skulle vara!!
kvinnligheten sitter inte i brösten, tycker inte jag. utan i helheten!
jag skulle kunna döda för att få mindre kurvor och känna mig massor MINDRE kvinnlig!

ReplyQuote

känns verkligen som det gethsemane& sculptura skrev har mycket substans& det känns faktiskt grymt skönt att läsa, tack, 🙂 japps, taskig självkänsla har jag men det kommer väl med åren och då antagligen acceptansen av mina 70b (det är ju väldigt, väldigt liten b-kupa, som ett par a)

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote