Karen Eliot:
Ingen gillar operationer och bröstpiller existerar inte, du är förlorad
bröstpiller finns ju de är ju dom som jag kommer beställa och sen om de funkar eller inte är ju en annan sak
emmelina100:
bröstpiller finns ju de är ju dom som jag kommer beställa och sen om de funkar eller inte är ju en annan sak
det är inte särskilt smart eller genomtänkt att ta piller vars innehåll du inte känner till.
sådana där problem blir du inte av med genom att ändra på din kropp. det är din mentalitet att du ej skulle duga som behöver fixas. psykolog!
emmelina100:
Om de fungerade skulle varenda godtrogen människa ha jättetuttar
Slösa inte bort pengar
emmelina100:
kanske inte du men där jag bor så får man höra de kanske inte direkt i ansiktet men bakom ryggen
oh.... annars Kan du ändra din attityd mot din kropp och vara nöjd
amsi:
det är inte särskilt smart eller genomtänkt att ta piller vars innehåll du inte känner till.
de är ju de jag gör, har läst igenom vad som finns i pillret
Kviq:
sådana där problem blir du inte av med genom att ändra på din kropp. det är din mentalitet att du ej skulle duga som behöver fixas. psykolog!
de är förstås sant
emmelina100:
de är förstås sant
ja. do it!
små bröst är bra bröst, stora bröst är bra bröst, alla bröst är bra bröst
absentthinking:
små bröst är bra bröst, stora bröst är bra bröst, alla bröst är bra bröst
emmelina100:
de är ju de jag gör, har läst igenom vad som finns i pillret
vad innehåller de då?
amsi:
vad innehåller de då?
Nu kopierade jag direkt från hemsidan:
Våra Bust-Up kapslar har en unik formula speciellt utvecklad för kvinnor.
Produkten har en formula som är unikt utformad för SthlmCompany och vi har sålt produkten sedan 2005.
Över 70% av varje kapslel (250 mg) är ren Pueraria Mirifica.
Tar du full dos (4 kapslar/dag) får du hela 1000 mg Pueraria Mirifica.
Kapslarna innehåller i övrigt även följande välgörande och ofarliga örtextrakt:
Curcuma Comosa, Phyllanthus Emblica, Terminalia Chebula, Terminalia Belerica, Curcuma Aromatia, Angelica Sinensis
Bust-Up innehåller även Penax Gingseng.
emmelina100:
.
inga av de ämnena har blivit vetenskapligt erkända som bröstförstorande.
Va stolt istället. En självsäker tjej är snyggare än osäker tjej med vare sig små eller stora tuttar.
håller med kviq. det sitter i skallen på dig.
och varför är allt jävla skit baserat på den manliga blicken?!?!?!?!??!
om det hjälper dig att vi snackar skit om stora bröst kan jag säga att det är svettigare med megameloner. de gnösar mot varandra och mot bröstkorgen. de är otympliga i träning och ligger i vägen när en vill sova lugnt.