Aviseringar
Rensa alla

Små bröst

glöm:

om det hjälper dig att vi snackar skit om stora bröst kan jag säga att det är svettigare med megameloner. de gnösar mot varandra och mot bröstkorgen. de är otympliga i träning och ligger i vägen när en vill sova lugnt.

varför måste allt vara svart och vitt svart och vitt svart och vitt

SvaraCitera

amsi:

varför måste allt vara svart och vitt svart och vitt svart och vitt

för att pöbeln ska förstå vad vi prater om amsi.

SvaraCitera

glöm:

för att pöbeln ska förstå vad vi prater om amsi.

jag är nära på att skriva jättedumma saketr för jag hatar människor men jag behärskar mig som en duktig flicka

SvaraCitera

amsi:

jag är nära på att skriva jättedumma för jag hatar människor men jag behärskar mig som en duktig flicka

bra. sitt fint nu.

SvaraCitera

glöm:

bra. sitt fint nu.

nej då kvävs jag

SvaraCitera

amsi:

nej då kvävs jag

okej du kan få stå i ett hörn om du vill.

SvaraCitera

glöm:

okej du kan få stå i ett hörn om du vill.

tack

SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Va stolt istället. En självsäker tjej är snyggare än osäker tjej med vare sig små eller stora tuttar.

där finns ett stort problem, mitt självförtroende är inte så bra [n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm:

håller med kviq. det sitter i skallen på dig.och varför är allt jävla skit baserat på den manliga blicken?!?!?!?!??!om det hjälper dig att vi snackar skit om stora bröst kan jag säga att det är svettigare med megameloner. de gnösar mot varandra och mot bröstkorgen. de är otympliga i träning och ligger i vägen när en vill sova lugnt.

jag tränar inte ens, tycker inte ja behöver de är smal som jag är redan.

SvaraCitera

emmelina100:

jag tränar inte ens, tycker inte ja behöver de är smal som jag är redan.

man tränar för att må bra inte för att bli smal

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

man tränar för att må bra inte för att bli smal

Jag vet många som gör de för att bli smal typ alla gör de för att bli smalare. När man tränar blir man smalare oxå

SvaraCitera

emmelina100:

ag vet många som gör de för att bli smal typ alla gör de för att bli smalare. När man trä

beror på hur mkt man tränar och hur mkt man äterm

SvaraCitera

va glad att du har bröst[smile] det har inte jag[cry][cry][cry][cry][cry]

SvaraCitera

Jag jobbar med läkemedel och kan säga att jag uppfattar detta Bust-up som rent humbug. Hade det fungerat skulle dom säkert göra en klinisk prövning på det som bevisar att det fungerar. Eftersom dom inte gjort det kan du nog bortse från detta. Bara lurendrejeri.

Det finns ett läkemedel som heter oxcytosin som man ger för att starta förlossninar som inte kommer igång. Det stimmulerar öven mjölkproduktionen. Det kan du ju ta för det ger större bröst. Det startar nämligen mjölkproduktionne så klämmer någon på dom så kommer det mjölk.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Jag jobbar med läkemedel och kan säga att jag uppfattar detta Bust-up som rent humbug. Hade det fungerat skulle dom säkert göra en klinisk prövning på det som bevisar att det fungerar. Eftersom dom inte gjort det kan du nog bortse från detta. Bara lurendrejeri. Det finns ett läkemedel som heter oxcytosin som man ger för att starta förlossninar som inte kommer igång. Det stimmulerar öven mjölkproduktionen. Det kan du ju ta för det ger större bröst. Det startar nämligen mjölkproduktionne så klämmer någon på dom så kommer det mjölk.

då avstår jag nog från de läkemedlet tror jag

SvaraCitera