glöm:
om det hjälper dig att vi snackar skit om stora bröst kan jag säga att det är svettigare med megameloner. de gnösar mot varandra och mot bröstkorgen. de är otympliga i träning och ligger i vägen när en vill sova lugnt.
varför måste allt vara svart och vitt svart och vitt svart och vitt
amsi:
varför måste allt vara svart och vitt svart och vitt svart och vitt
för att pöbeln ska förstå vad vi prater om amsi.
glöm:
för att pöbeln ska förstå vad vi prater om amsi.
jag är nära på att skriva jättedumma saketr för jag hatar människor men jag behärskar mig som en duktig flicka
amsi:
jag är nära på att skriva jättedumma för jag hatar människor men jag behärskar mig som en duktig flicka
bra. sitt fint nu.
glöm:
bra. sitt fint nu.
nej då kvävs jag
amsi:
nej då kvävs jag
okej du kan få stå i ett hörn om du vill.
glöm:
okej du kan få stå i ett hörn om du vill.
tack
malber:
Va stolt istället. En självsäker tjej är snyggare än osäker tjej med vare sig små eller stora tuttar.
där finns ett stort problem, mitt självförtroende är inte så bra ![]()
glöm:
håller med kviq. det sitter i skallen på dig.och varför är allt jävla skit baserat på den manliga blicken?!?!?!?!??!om det hjälper dig att vi snackar skit om stora bröst kan jag säga att det är svettigare med megameloner. de gnösar mot varandra och mot bröstkorgen. de är otympliga i träning och ligger i vägen när en vill sova lugnt.
jag tränar inte ens, tycker inte ja behöver de är smal som jag är redan.
emmelina100:
jag tränar inte ens, tycker inte ja behöver de är smal som jag är redan.
man tränar för att må bra inte för att bli smal
isola:
man tränar för att må bra inte för att bli smal
Jag vet många som gör de för att bli smal typ alla gör de för att bli smalare. När man tränar blir man smalare oxå
emmelina100:
ag vet många som gör de för att bli smal typ alla gör de för att bli smalare. När man trä
beror på hur mkt man tränar och hur mkt man äterm
va glad att du har bröst
det har inte jag![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Jag jobbar med läkemedel och kan säga att jag uppfattar detta Bust-up som rent humbug. Hade det fungerat skulle dom säkert göra en klinisk prövning på det som bevisar att det fungerar. Eftersom dom inte gjort det kan du nog bortse från detta. Bara lurendrejeri.
Det finns ett läkemedel som heter oxcytosin som man ger för att starta förlossninar som inte kommer igång. Det stimmulerar öven mjölkproduktionen. Det kan du ju ta för det ger större bröst. Det startar nämligen mjölkproduktionne så klämmer någon på dom så kommer det mjölk.
Gasolinerainbow:
Jag jobbar med läkemedel och kan säga att jag uppfattar detta Bust-up som rent humbug. Hade det fungerat skulle dom säkert göra en klinisk prövning på det som bevisar att det fungerar. Eftersom dom inte gjort det kan du nog bortse från detta. Bara lurendrejeri. Det finns ett läkemedel som heter oxcytosin som man ger för att starta förlossninar som inte kommer igång. Det stimmulerar öven mjölkproduktionen. Det kan du ju ta för det ger större bröst. Det startar nämligen mjölkproduktionne så klämmer någon på dom så kommer det mjölk.
då avstår jag nog från de läkemedlet tror jag