Aviseringar
Rensa alla

Smakprov på "Linda och de vilda lustarna"


Ämnesstartare

Det här är början på en längre novell som jag har skrivit. Vill gärna ha feedback [wink] Enjoy [love]

Jag kan inte hjälpa det, jag älskar eller mer tänder på när min pojkvän John slår mig. Han gör det inte för njutningen utan för att han är en svartsjuk jävel. Men det är klart att man är ihop med någon som slår en frivilligt! Hur skulle det låta om man liksom sa till någon man precis träffat ”hej kan du slå mig, skulle sitta skönt där nere”.

”Jag såg dig med Ylva igår, din jävla hora!” röt min så kallade pojkvän och gav mig en rejäl örfil. Jag kunde inte låta bli att ge ifrån mig ett litet stön.
”Fan, vad är det med dig? Gillar du det eller?! Ber du Ylva att slå dig också eller kanske Oscar din lilla manshora som du tillbringar nätterna med?” hans röst hade blivit ljus och ynklig likt ett ensamt marsvin. När jag såg honom stå där med knutna nävar slog tanken mig, han gör så att jag blir tänd hela tiden, vad ger jag till honom?
Han förtjänade lite härligt sex så jag tog av mig min tröja och visade mina 75C stora bröst, han gav ifrån sig ett litet pip av upphetsning och förtvivlan. Han kunde aldrig lämna mig hur skum jag än var. Jag gick fram och tryckte mina nakna bröst mot hans ansikte och han stönade högt men lite förtvivlat. Jag tyckte synd om honom, lille lille John som var så snygg men ändå så svartsjuk.
”Ååh, Linda vad ska jag ta mig till? Jag vill ju ha dig, du är min, bara min.” viskade John i mitt öra medans han stönade och jag tog hans kuk i mina händer. Han hade redan fått stånd vid det här laget och min fitta var våtare än nånsin.
”Kan du inte slå mig lite till?” viskade jag försiktigt.
Han knuffade bort mig hårt och för en sekund trodde jag att han hade ändrat sig och tänkte göra som jag ville, men istället röt han ”Din jävla fitta, du tänder på fel saker! Jäkla psykobitch!” Han kastade en vas mot mig och jag stod med vått hår och våt fitta medan han sprang ut genom dörren. Jaha så gick det med denna mysiga föraldrafria kväll.

Med luvan uppdragen gick jag genom höstregnet mot Ylvas hus, jag ville ha bra sex för en gångs skull. Ylva var min barndoms vän som jag precis lärt känna ordentligt när vi strulade fulla som fan på en fest hos John. Vi hade då smugit försiktigt in till Johns sovrum och pullat varandra på hans dyra säng som jag många gånger hade legat på. John hade just då kommit in för att kolla vart jag var, han blev så ursinnig att jag blev rädd att han skulle slå mig. Mina farhågor slog in, han slog mig hårt med en knuten näve men konstigt nog gillade jag det. Det var inte fören då jag insåg att jag var masochist. Sen dess har jag och Ylva ofta experimenterat tillsammans men jag hade inte berättat att jag tände på när folk slog mig för jag var rädd att jag skulle mista en så bra knull kompis som Ylva. Vi hade ofta sex på jobbet i smyg i personalrummet på Statoil där vi var arbetskollegor.

Ylva såg mig från fönstret och öppnade dörren åt mig. En manshora med en leopardmorgonrock smet förbi oss ut genom Ylvas dörr. Jag antog att leopardmorgonrocken var Ylvas idé.
”Går du nu Dominick?” kvittrade Ylva efter manshoran ”vill du inte vara med oss och leka?”
Han svarade som om vi var de enda i kvarteret ute men jag såg hur några tanter gick längs radhusen på gatan. ”Non non mademoiselle Ylva, jag har lite ärenden” han gav oss en släng kyss och travade visslandes iväg i regnet. Jag slår vad om att han var hel svensk och att bara det var deras lilla rollspel. Jag flinade brett när jag vände mig mot Ylva som stod i bara string och rufsigt hår. Hennes läppstift var utsmetat runt hela munnen och jag skulle definitivt bli vettskrämd om jag såg henne i en mörk gränd. Även fast klockan var innan ett på dagen såg hon lite smått berusad ut.
”Voulez-vous coucher avec moi?” sluddrade hon och log ett stort leende med sina vita perfekta tänder. När tanterna gav oss underliga blickar så visslade Ylva förtjust. Eftersom jag inte förstod franska så gick jag bara in i hennes stökiga hall där underkläder låg slängda lite här och var. En dildo stod och vibrerade på köksbordet och jag såg nog lite chockad ut eftersom Ylva flinade mot mig. Visst hade jag varit här förut men man vande sig aldrig helt vid sexleksaker hon kom hem med varje dag. Jag antar att Ylva blev som hon blev efter alla strul och pojkvänner som ville utföra alla möjliga galna sexlekar med stackars söta och oskuldsfulla Ylva. Medan Ylva nyktrade till tog jag mig en kopp kaffe och började städa upp lite i hennes hus. Eftersom jag blivit uppfostrad av stränga och ordentliga föräldrar så var jag ett riktigt pedantiskt kontrollfreak. Helt plötsligt började Ylva ta på sig själv med smekande rörelser på brösten och mellan benen. Antingen var hon kåt som vanligt eller så var hon fortfarande berusad. Vad det än nu var så gick jag ändå fram till henne och hjälpte henne att ta av sig hennes trosor. Hon gav ifrån sig ett förtjust fnitter och började dra av mig mina kläder. När alla kläder var av och vi båda stod helt nakna så startade förspelet med en kyss på mitt högra bröst som blev styvt i hennes mun. Min slida blev våtare och våtare, Ylvas var nog redan skitvåt. Hon tog upp en rosa silikon dildo och körde upp den i sin fitta och stönade upphetsat. Jag kände hur kåt jag blev av att se henne njuta på egen hand. Egentligen ville jag bara ta sopborsten som låg på golvet och be henne att smiska mig riktigt hårt men jag visste att hon inte gillade sånt, det var ungefär där den enda gräns hon hade gick.

När jag vaknade låg Ylva tätt intill mig och andades tungt i min nacke. Min mobil vibrerade hysteriskt och jag sträckte mig suckandes efter den. Självklart var det min okåta mor som undrade var jag höll hus. Jag klickade upptaget och stönandes la jag mig bredvid nakna Ylva igen och kände hennes svettiga kropp mot min rygg. Vi skulle inte jobba fören om några timmar så vi hade lite tid för oss själva. Med min lustfyllda tunga lät jag den glida längs hennes mage och väckte hennes fitta till liv. Hennes första läte denna måndag var det tjejiga lilla fnittret som slank ur hennes plutiga mun. Hon kollade ner på mig med kisande trötta ögon och log ett busigt leende.
”Hej där nere Linda”
”Vilken trevlig överraskning, eller hur Ylva min kära?”
”Kan inte bli bättre” sa hon och hjälpte mig av med mina trosor.
”Ta fram en fet dildo till mig min sköna så rider vi ut i natten!”
Hennes skratt ljöd högt i det lilla radhuset när hon gick och hämtade en orangefärgad strap-on. Ylva knäppte på sig den och sjönk ner över mig på sängen igen. Hennes bröst kändes hårda mot min bröstkorg och jag fattade ett hårt grepp om hennes korta asiatiska hår. De plutande läpparna dök upp framför mina och kyssen bestod endast utav kåta känslor. Med ett litet motstånd kände jag hur plastkuken trängde in i mig. Jag gav ifrån mig ett litet gny och mitt högra pekfinger sökte sig till Ylvas anus. Ylva gillar allt. Förutom att slå folk, fan. Mitt finger jobbade upp en rejäl anusorgasm åt henne. Vi stönade högt i kör samtidigt som vi triggade upp våra orgasmer. Precis innan jag var på väg att komma tog kåtheten över och jag kunde inte hindra orden som slank ur min mun.
”Åååh snälla Ylva, slå mig hårt!!”
Hon trodde jag skämtade men när jag började slita i hennes svarta hår förstod hon och drog sig ur min slida med ett våldsamt ryck. Hennes bekymrade smala ögon riktades mot mig och hennes ord som kom ur hennes mun kändes som en iskall dusch.
”Linda, där går faktiskt min gräns, jag har sagt det till dig förut. Om du vill bli slagen får du be John göra det åt dig.”
Ouch. Allvaret i hennes röst fick mig att krypa ihop på det chockrosa lakanet. Hon hade redan börja knäppa av sig löspenisen och tittade bort från min nakna kropp. Jag kände mig blottad. Det hon sa hade hon tydligt sagt till mig förut och jag skämdes över min fetisch. Ville hon fortfarande ha mig kvar?
”Men jag skojade ju bara. Jag vet var din gräns går! Snälla? Vi kör klart nu.”
Mitt patetiska bedjande fick henne att himla med ögonen.
”Skärp dig nu Linda. Jag vet vad folk tänder på, du gillar att bli slagen. Det är inget fel med det, men du vet vad jag varit med om.”
Skammen jag kände gick inte att beskriva. Med darrande fingrar och glänsande ögon drog jag fumligt på mig mina trosor.
”Det är dags att sticka nu. Bussen går snart.”
Ylva stod redan påklädd och smällde igen toadörren när hon gick in för att göra sig i ordning.

”Ketchup eller senap på det?”
Den där meningen hade passerat mina läppar ett femtiotal gånger den tråkiga torsdagseftermiddagen och jag sneglade på Ylva som stod en bit bort. Hon hade knappt sagt något under dagens gång. Med ett ledsamt leende återvände jag till kassan, jag som var så kåt. De tjocka chorizo korvarna snurrade långsamt i fett på sin grill och min blick kunde inte släppa dess penisliknande form. Plötsligt fick jag en idé. Den var hur smart som helst. Det var bara att sno en korv när ingen såg. Margit, min tjocka chef bad mig gå och rensa förrådet och jag tackade genast ja. När inte fettoMargit såg, snappade jag genast till mig den tjockaste korven och la den i fickan. När jag väl gått ifrån hennes synhåll slank jag in på närmsta toalett. Jag tog upp den oljiga korven ur fickan och drog långsamt av mig byxorna. Mitt underliv var redan vått vid tanken av detta busiga experiment. Kanske var jag nästa Ylva? Jag satte mig ner som när man kissar utomhus och förde in den feta chorizon i fittan. Min mun öppnades av lustar och när den flottiga korven stötte till min g-punkt kunde jag inte låta bli att stöna högt. En våldsam knack på dörren avbröt mina planer. Åh nej, inte fettoMargit.
”Du sitter väl inte där och bajsar chorizo, Linda?”
Busted. Ylva hade fattat vad jag höll på med.
”För fan Ylva, låt vissa ha lite kul ifred”.
Just då kände jag hur min orgasm närmade sig, korven var långt uppe i slidan och jag stötte hårdare och hårdare.
”Fan vad äckligt”
Jag hörde hur hon fnyste innan hon lämnade mig ensam med mina multiplaorgasmer. När jag drog korven var den ännu mer våtare än innan och det roliga var slut. Då kändes det mer ensamt än någonsin. Vad skulle jag göra med korven nu då? Att slänga den var inget alternativ eftersom städaren skulle undra varför i helvete det låg en chorizo inne på toan.
Jag hörde röster utifrån som var lik Johns och kom med ens på att han skulle hälsa på mig idag. Fan. Med snabba rörelser drog jag upp byxorna och samtidigt hörde jag fettoMargits röst ”Linda! Du får komma ut genast, du behövs i kassan.”
När jag öppnade toadörren slank korven ner i fickan och Margit gick förbi mig och viskade ”Jag vill inte ha något besök av pojkvänner här inte. Snabba ryck!”
Med vinglande steg efter det våldsamma pullandet gick jag fram till John. Hans keps var nerdragen och händerna var begravda i fickorna. Hans ansiktsuttryck visade att han inte var sur längre.
”Hej John!”
Jag kände hur den våta korven som varit med om ett och annat klibbade av sig i fickan och tog snabbt upp den på grillen. Senare skulle jag slänga den utanför Statoil.
”Kan man få lite service här eller? Linda.” Frågade han och log ett bländande leende. Han var kåt. Charmigt.
”Visst, vad önskas? För dig serverar vi allt från topp till tå.”
Han lutade sig över disken och viskade i mitt öra ”En chorizo som är lika stor som min kuk. Tack.”
Tanken på chorizo fick min fitta att hettas upp. Men hur fan skulle jag göra nu? Den enda chorizon som låg där var ju den…som jag använt?!
Jag försökte smygandes ta en wiener korv istället, så jäkla stor skillnad var det inte på korvar.
”Men vad gör du? En chorizo sa jag ju. Hur var det med servicen?” Hans bas röst fick mig att genast ta tillbaks handen från wiener korven. Jävla korvexpert! Vem fan ser skillnad på dem där?
”Självklart ers höghet.”
När jag sakta närmade mig den sliskiga chorizon som var smått bränd kunde jag knappt hålla tillbaks kväljningarna. Jag tog upp den och la den motvilligt i ett korvbröd och kunde inte se honom i ögonen när jag räckte honom korven. När han förde den till munnen började lunchen återvända upp igen och hans mun blev sliskigt klibbig av… vette fan.
”Smakar annorlunda, var det någon extra krydda eller? Riktig god!” Han log med munnen full av korv, orgasmkorven.
”Eh…nejdå, bara lite av mig själv.” Meningen slank ut innan jag hann hejda den. Fy fan asså.
Jag fortsatte snabbt ”Vill du ha senap eller ketchup på det?”

När jag låg och hulkade på toalettgolvet jag precis onanerat på kom Ylva förbi och skrattade så tårarna rann.
”Linda, har du tänkt på att bli korvgubbe någon dag? ’Vad sägs om ketchup, senap eller lite av mig själv på det?`’ Kan inte fatta att han åt den. Du skulle sett din min när han tog första tuggan! Haha, rätt åt honom.” Trots det var hennes leende roat och hon höll upp mitt hår medan jag spydde äcklandes. Värsta jag gjort på flera år.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vrf heter de alltid Linda


   
SvaraCitera

Miceparade:

Vrf heter de alltid Linda

Lätt för dem att uttala


   
SvaraCitera

isola:

Lätt för dem att uttala

[love]


   
SvaraCitera